• Fru Cinderella

    Linköpingsbrudar (ogifta)

    Jag vet att det har funnits en tråd innan som var Linköpingsfruar. Men den var för de gifta Linkanborna. Så jag tänkte vad sägs om en tråd för oss som ska gifta oss?

    Vilka fler än jag har vi där ute,
    jag vet att jag inte är den ända! :)

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar (ogifta)
  • Ancher

    Snifflan
    Jag har beställt sol till dig på lördag! :)
    Jag håller tummarna i alla fall att det ska vara fint.

    Tina
    Var har ni köpt hus någonstans? Låter jättespännande med hus!

  • tina14jan

    Snifflan: Vi håller tummarna för fint väder hos dig på Lördag, annars ska ju regn betyda tur säger man...

    Ancher: Vi har köpt hus i Åtvid så vi blir kvar där. Ett jättehus (7rum och kök) med stor trädgård. Ni får komma och hälsa på sen i aug. när vi hunnit flytta in, vi kan väl ta en grillkväll eller nåt.

  • Dolphingirl

    Hej på er tjejer! hoppas allt är bra med er vi måste ta en träff snart

  • Snifflan

    Om ett dygn är det dags! Pirripirr... Jag hoppas att jag inte har glömt att fixa någonting livsnödvändigt. Allt annat som jag säkert har glömt får vi klara oss utan för nu är det snart dags...

    :)

  • tina14jan

    Snifflan: nu måste du skriva och berätta om hur ni hade det igår. Underbart hoppas jag.

    Förlåt att jag tjatar, men vad sägs om en träff i v.27? Är det bara jag (och dolhpin) som är sugna på att ses. Jag kan närsom helst den veckan. Kommer inte ha så bra tillgång till internet nu i veckan som kommer, så bestäm gärna ett datum under veckan, jag hänger på närsom.

  • Ancher

    Jag är sugen på att träffas v27! Gärna måndag för min del, det skulle passa mig bäst. Jag har lägenheten för mig själv, så vi kan ju vara hos mig.

    Snifflan! Jag är jättenyfiken! :)

  • Noomi

    Hej tjejer!
    Idag ar varan annons i tidningen, tyvarr far jag ju inte se den sjalv (inte an iaf) men ni kan ju spana in den om ni vill :) Dom dar som forlovade sig i Covent Garden, det ar vi det!

    Om en manad atervander jag till Sverige, ska bli kul att folja med pa era BT-traffar (eller har ni blivit for tighta nu? ;) )!

  • Snifflan

    Ja, hörre ni! Nu är man fru!

    Allt gick bra förutom att pappa lyckades backa över min bukett på morgonen (jo, det är sant) och fick ringa floristen som kom in och gjorde en ny. Stackar pappa höll nog på att dö när han insåg vad som hade hänt (han hade ställt en kartong med buketten i bakom bilen och sedan blivit avbruten innan han hann lasta in den). Det ordnade sig i alla fall och jag fick en ny fin bukett i tid.

    Festen var väldigt lyckad, men tiden gick alldeles för fort. Jag önskar att jag hade haft mer tid till att mingla och prata med alla gäster.

    Dagen efter hade vi en liten brunch hemma hos mina föräldrar med presentöppning och vi fick chans att umgår med de gäster som var kvar i stan under lite mer avslappnade former. Kan rekommenderas!

    Hoppas att allt är bra med alla och att er planering går bra!

    /Fru Norrby

  • Yaia

    hej tjejer..

    hoppas allt e bra med er..

    Jags ksulle gärna vilja ses, men v 27 är jag borta, första veckan på semestern och jagär i sundsvall...men hoppas vi kan ses när jag komemr hem??

    ha det gött i sommarvärmen...

    KRAM!!!! sandra

  • Duchess

    Hej alla linköpingstjejer!

    Jag undrar om det är någon av er som har varit på bröllop på - eller på annat vis vet något mer om - Frimis (Scandic Frimurarhotell), Vårdnäs stiftsgård eller Klefstad gård? Vi funderar på något av dessa tre alternativ till bröllopet nästa sommar, eftersom vi vill ha många gäster och det är få lokaler som tar ca 90 personer.

    Vi har kikat på Vårdnäs och Läkarsällskapets lokal (och uteslöt den senare). Frimis och Klefstad har vi inte sett ännu.

    Så all information ni kan tänkas dela med er av uppskattas mycket!

Svar på tråden Linköpingsbrudar (ogifta)