• Fru Cinderella

    Linköpingsbrudar (ogifta)

    Jag vet att det har funnits en tråd innan som var Linköpingsfruar. Men den var för de gifta Linkanborna. Så jag tänkte vad sägs om en tråd för oss som ska gifta oss?

    Vilka fler än jag har vi där ute,
    jag vet att jag inte är den ända! :)

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar (ogifta)
  • Fru Cinderella

    Cupa

    Vi gifter oss den 19 maj 2007

    Har hittat lite bilder från Kaga bygdegård, kika här om du är intresserad.

    www.folkungagillet.se/polskor.htm

    o kika längst ner på sidan under rubriken Full fart på polskedansen i Torsdagsgruppen

  • Noomi

    Cinderella - Det såg ju ut att vara en jättefin och stor lokal! Scen och allt också, har ni tänkt att ha band?

  • Fru Cinderella

    Noomi

    Jag vet ser riktigt mysigt ut.
    Nej vi ska inte ha band, men kompenserar det mer karaoke :)

    Ni då?

  • Charlotta M

    Hur har ni kommit fram till vad ni vill ha på er? Jag tycker att det är så svårt och som sagt ingen som jag känner är speciellt intresserad så jag har ingen hjälp.

  • Fru Cinderella

    Charlotta M

    Jag gick o provade o sen bara föll jag pladask, trodde inte man skulle kunna känna så för en bit tyg :)

  • Noomi

    Cinderella- Haha, ja det är ju ett ypperligt sätt att utnyttja scenen!
    Ja, vi ska ha band. Två killar som kommer spela visor och showa under middagen och sedan spela rock/pop fram till 01 på natten. Hade läst så många goda rekommendationer om dom här på BT så jag var tvungen att boka dom. :D

  • Cupa

    Cinderalla
    Gu va bra. Perfekt att det var lite gröna väggar vi har nämligen färgtema grönt och guld. Tror att det kommer att bli väldigt bra. Kyrkan är som ett stort L i formen så man behöver vända 90 grader när man går in. Sen är det rätt smal träbänkar som man går in i från ett håll. Jag har hört att den tar 90 personer.
    Har ni funderat på hur ni skall göra med mat och alkohol?

  • Fru Cinderella

    Noomi

    Kul med band. Vill vi ha egentligen, men har inte råd. Men karaoke blir nog kul med mina karaokegalna vänner, som kors i taket är duktiga också :)

  • Charlotta M

    Det vore kul att träffa er. Om ni har någon mer träff kommer jag gärna. Annars kanske vi kan boka en ny träff.

  • Cupa

    Vi vill också ha band. Men har inte kommit så långt på den fronten än. Har försökt att mail ett band med anknytning till universitetet "Sugerlips" tror jag att de heter, men jag får inget svar.

Svar på tråden Linköpingsbrudar (ogifta)