• Svar på tråden roffan
  • roffan

    Jag går och ser om han ska stiga upp och de andra ska gå och lägga sig.. :)

  • drömbrud

    Ojsan...Roffan lät bara lite "killigt"

    Hon hon hon hon hon!

    Hehe

    Varför skaffar ni inte msn och chattar där istället????

  • E-tuna

    Jolien:
    Du verkar följa denna tråd med intresse och om vi skaffar msn så kanske vi tappar bort dig och alla andra som skuttar in och gör roliga o intressanta inlägg

    roffan:
    Vi ska ha medelhavsbuffé...vi bestämde oss för det eftersom några av gästerna inte känner varandra och buffé blir då ett naturligt inlägg till konversation...det blir förhoppningsvis lite trängsel runt maträtterna och dom kan diskutera vad som var godast, vad det kan tänkas innehålla o.s.v
    Dessutom så blir det inte så mycket "dötid" mellan rätterna. Vi vigs 16.00, kommer till lokalen vid 18.00 och då blir det ju lite mingel innan maten så då finns det nästan ingen tid till en tre-rättersmeny( såvida man inte vill vara lite kontinental och äta sin mat vid tio-tiden på kvällen)
    Vad blir eran meny?

  • roffan

    Fick en massa att göra helt plötsligt, disk, tvätt, läggningar och allt... Är du kvar en stund eller?

  • E-tuna

    Jajjemän... vad kommer det att bli för mat på eran dag?

  • roffan

    Lax, Grillad ryggbiff med vinsås och ädelostsmaksatt potatispure, och creme brulle. Och bakelser med marcipan, grädde och färska jordgubbar. Jag är en gottegris! :)

  • E-tuna

    Mmmmm...jag blev hungrig igen! Jag är oxå en riktig gottegris. Tyvärr har jag gått upp 8-10 kg på 1½ år sen jag slutade röka så det finns inte sååå mycket utrymme för mig att bejaka gourmanden i mig

  • roffan

    Okej, jag har haft en himmelsk tur med ämnesomsättningen. Hittills i alla fall... Två småbarn håller en också i trim :)

  • E-tuna

    Det gör visserligen äldre barn också!!!
    Jag jobbar hårt på att förlora så många kilon som möjligt innan stora dagen, men har bestämt mig för att inte ta det med allt för stor ångest...bättre rökfri och lite rund...

  • roffan

    Japp, du är duktig som håller dig rökfri. Jag har iofs aldrig ens tagit ett bloss, men jag vet hur svårt det är att motstå begär! Själv får jag varken gå upp eller ner mer än några gram då klänningen redan är inprovad (var så nervös att den inte skulle bli klar i tid!). Nu ropar maken, och då måste men ju rusa! :) Vi hörs senare!

  • E-tuna

    Okey...du får anropa mig.
    Är jättenyfiken på hur ditt bröllop kommer att vara lite mer detaljerat...Om du vill berätta det?
    Tjing!

  • drömbrud

    Njae, har faktiskt inte läst nått

    Men visst, fortsätt ni

  • roffan

    Hej! Är här mycket sporadiskt idag, men hur är bara läget så här en påskafton?

Svar på tråden roffan