• Svar på tråden roffan
  • E-tuna

    Pinsamt nog- inget speciellt...vi har betat av listan inför bröllopet och konstaterade att vi låg hyfsat till( det är saker som inte är sååå brådskande)och då beslöt vi oss för att göra som alla gjorde förr i tiden på långfredagen-ingenting.

  • roffan

    Menar du att din gubbe är involverad i bröllopsplanerna??? :)

  • E-tuna

    Jaa!!!
    Vi har delat "broderligt" på alla sysslor inför bröllopet- jag gör det jag är bra på och kan bäst och han gör det han är bra på och kan bäst...det blir utmärkt i slutändan...hoppas vi.
    Hur lägger ni upp det?

  • drömbrud

    E tuna...

    Japp, försökte hjälpa dig för jag såg honom i en annan tråd precis innan jag såg din tråd (förstår du )

    Och Roffan.

    Jagpp, jag har spårat dig

  • roffan

    Vi gör också det alla är bästa på - jag gör allt och han är snygg! :) :) :) Nejdå jag bara skojar! Men han är verkligen händige herrn och kan allt om bilar, hus, byggen, you name it, men bröllopsplanering nej det är han varken bra på eller särskilt intresserad av. Det är väl bara att gå till kyrkan och gifta sig..?

  • E-tuna

    Jolien...menar du att det är en kille jag snackar med? Nämen...jag är ju redan upptagen och ska snart gifta mig...ooops

  • E-tuna

    Eller hur!!!Det är nog bara att gå dit. Måste man fixa något?
    Men då kan ju han fixelifixa med huset medans du planerar annat...Låter ju helt galant

  • roffan

    Han vilar och jag planerar mitt bröllop, som jag har börjat kalla det :) Har ni kallt där uppe idag? Här har det regnat och varit surväder, men nu börjar det klarna upp, förutsättningarna är goda för en fin påskafton! Då ska jag passa på att vara ute och göra nyttiga saker tänkte jag. Men så blev det påsklunch hos föräldrarna istället, så jag avstår gärna till förmån för Janssons och köttbullar.

    Förresten, vad ska ni bjuda på för mat till kalaset?

  • E-tuna

    ...måste fungera som medlare mellan mina hormonstinna tjejer...kommer strax
    (kontoret är för tillfället obemannat)

Svar på tråden roffan