• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

    Tack..jag gör mitt bästa!
    Just det- bluebride måste det ju vara som har smittat mig...min mamma sa ju alltid till mig när jag var liten att man inte skulle prata med folk man inte känner...
    Hur mår du själv och vilka bröllopsplaner MÅSTE du ta tag i idag?

  • roffan

    Du är kul du :) ! Idag måste jag... grunna mer på musiken och börja klippa ut placeringskorten. Du ska bara vila! Och drömma om hur vacker han kommer att vara i sin kostym, eller vad han ska ha på sig och hur vacker DU kommer att vara och hur fint töserna ska sjunga och stearinet som rinner nerför flaskhalsarna... Ingen danslektion idag då?

  • E-tuna

    Jo då, vi kan göra ett försök att lära varandra våra danser...det kan ju bli dråpligt kul att läsa varandras stegbeskrivningar!!!
    Vad är det med musiken du måste grunna på? Kyrko eller själva festmusiken(låtvalen)?
    Finns det ingen stor stans som kan trycka ut alla hjärtan till placeringskorten? Eller måste man klippa ut dom för hand?
    Hur många gäster kommer till erat bröllop?

  • roffan

    På fråga A svarar jag: Allt med musiken! Både i kyrkan och på festen. Fast egentligen vet jag ganska bra...
    På fråga B svarar jag: Jag tror jag skär med mattkniv när jag tänker efter. Måste bestämma hur jag ska skriva namnen. Det blir nog likadant som på inbjudningskuverten när jag tänker efter.
    På fråga C kan jag inte... Jodå vi bli nog 36 vuxna och 4 barn. Ni då?

  • E-tuna

    meddela mig om hur det går med placeringskorten( ifall jag återgår till min ursprungstanke och också ska ha "på-glaset-kort"...Vi vet inte riktigt ännu hur många som kommer eftersom vårat O.S.A inte har gått ut men det är bjudet 130 vuxna o 4 barn( inkl. våra tjejer)

  • roffan

    O, herre min skapare, som svärmor säger. Det var en himla massa människor! Ja, se Stockholmare!! :) :) :)
    Ja, jag ska se hur stora hjärtanen ska vara, får prova mig fram till en bra storlek som sitter bra på glaset.

  • E-tuna

    Nej men roffan...anar jag ett litet, litet uns av fördomsfullhet mot oss 08:or?

    Nu ska jag gå o fixa lite mat till mig o min medsjukling...vi måste höja vårat blodsocker, märker jag...kommer strax tillbaka

  • E-tuna

    ...den där förvånade gubben- eller vad den nu ska föreställa för uttryck- hoppade in där det igenligen skulle vara ett kolon!?

  • roffan

    Det ska nästan alltid vara skrivtecken men det blir alltid gubbar. Man börjar vänja sig... Nej, jag är inte fördomsfull ett dugg. Jag gillar bara att retas! :) Ska också fixa mat nu! Men åh vad jag längtar efter wienerbröd och oxfile och glass och... Jag blir så hungrig av att gå hemma! Tur tack och lov att jag har en snäll ämnesomsättning!

Svar på tråden E-tuna!