• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

    DU ÄR HELT FANTASTISKT ROLIG!!!
    Vad glad jag blir!!!
    Du borde läsa min tråd jag la in för en stund sedan-jag var jätteirriterad...fast jag tror faktiskt att jag fortfarande står för den...klart jag gör!!! den handlar om just konsumtion- vilket jag tycker vi gör "in absurdum"...konsumerar, alltså...
    Allt ska kosta så mycket som möjligt, allt ska vara såå stort som möjligt o.s.v.
    Det är inte riktigt det som är ett hellyckat bröllop för mig- fast inte för en del andra heller!!
    Njut o gläds åt dina Marimekko-block!!!

  • E-tuna

    Jag är jungfru i stjärntecken...går du ihop med mig då???
    Min mamma OCH pappa var/är tvilling och jag hoppas att dom stod ut med mig!

  • roffan

    Det går nog bra! Inte så vetenskapligt med kul ibland! Börjar nog bli läggdags. Hörs kanske i morgon?

  • E-tuna

    Japp...kanske...jag jobbar imorgonkväll men sitter säkert här en stund imorgon förmiddag...Zov gott!

  • E-tuna

    Vaknade upp med en hals som kändes som om den har passerat ett rivjärn...nyser o näsan rinner...jag fryyyyser!
    Det kanske var därför jag var så irriterad igår...?
    Jag går o lägger mig igen...vi hörs.

  • roffan

    Åh, stackars dig! Där hade vi nog anledningen då. Men det gick ju bra attb skylla på gubben så länge! :) Och du som ska jobba och allt. Hoppas du kryar på dig. Alla verkar vara förkylda nu.

  • Bluebride2006

    vad talar ni om? jag sitter på msn med china ekt och talar om mina klänningar jag har beställt

Svar på tråden E-tuna!