• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

    Jajjemän!!!
    Jag har precis sett till att tjejerna kommit i väg till skolan!
    Hur är läget-en underbar morgon som denna?

  • roffan

    Bara fint, tack! Ska försöka dusvha innan mina tjejer ska till dagis. Sedan har jag tusen saker att göra idag! Ska träffa min kompis som ska sjunga på bröllopet, hon är (tydligen och förhoppningsvis) jätteduktig och mycket välrenommerad, men jag har aldrig hört henne... :) Vi ska bestämma låtar iaf. Hon ska dessutom få ta ett solo på första versen i psalmen, så vi ska bestämma den också.
    Sen ska jag bestämma om jag verkligen vill ha plast glasögonbågar med aningens 50-talsstuk. Lite ovant för mig. Och sedan ska jag med pärlor till min frisör och beställa tid för makens klippning. Han har inte klippt sig sedan innan jul!
    Du då?
    (Oj, vad jag var pratsjuk idag)

  • E-tuna

    Hjälp- vilken dag du har framför dig!!!
    Själv ska jag ringa runt till olika guldsmeder för kostnadsförslag på min egendesignade ring...många tycker att man inte ska vända sig till Guldfynd.
    Annars ska jag nog inte göra något speciellt...gå o träna kanske.

  • roffan

    Oj, jag trodde din ring var klar? Hur mycket räknar du med? Jag lämnade faktiskt in en gammal förlovningsring + annan ring som jag inte använde till försäljning när jag beställde ringarna och fick 1000 spänn för dem. Kul. Guldpriserna är höga nu!
    Är du ledig idag?

  • E-tuna

    Ja jag är ledig idag...sååå skönt!
    Nej min ring är ju inte klar...jag har ju min mammas förlovningsring o vigselring ( jag fick dom när hon dog) som jag ska smälta ner o göra om...vet faktiskt inte vad det kan tänkas hamna i pris.

  • E-tuna

    Arbetet köper jag nu...det ska bli en relativt tjock o bred ring med fyra ganska djupa klösmärken tvärs över ringen...i varje klösmärke ska våra månadsstenar sitta men det hade jag tänkt lägga in senare...jag trodde att jag hade berättat om min ring för dig...?

  • E-tuna

    Angående min bukett...jag binder min bukett själv ( nu ryser väl du av vidskeplighet? )
    Den kommer att gå i vitt o rosa och ska vara gjord av enbart vilda blommor...

  • roffan

    Jo, jagvet hur din ring ska se ut, men jag har ingen aning om hur arbetet har fortskridit :). Nejdå, det är nog bra att binda sin egen bukett så blir den som man vill ha den! Jag är själv lite vidskeplig men av måttliga proportioner. Jag känner folk som har gjort enligt regelboken och ändå blivit olyckliga, så... :) :)

Svar på tråden E-tuna!