• Svar på tråden E-tuna!
  • roffan

    Palmbladsiden är fräck! Kanske snäckor eller vackra stenar med namet i gelefärg? Men det är kanske mer västkust. Kör du palmblad och Bella-låten kanske du ska ha vinflaskor med ljus i på borden, så har du ett tema!

  • E-tuna

    Kanonbra ide med vinflaskorna...att jag inte ens tänkt på det!?
    Våra inbjudningskort gjorde jag själv...samma mått som vykort fast dubbla. Jag hade en sax som gör att kanterna såg rivna ut och klippte alla kanter runt om. Inuti hade jag vitt papper som också klipptes med saxen och blev ca en centimeter mindre runt om...Texten skrevs i rosa...
    Hur gjorde ni?

  • roffan

    Jag hade vanliga A4-ark/ m/ed/ ///mo/t/iv/ a/v rosa stora rosor//9 (Lilltjejen hjälper mig att koda meddelandet) och så skrev jag ut på datorn med fin stil. Vek två gånger och la i snygga av långa RO/SA k//uv/ert/ /oc/h /sa/tt/e //t//v/å/ //g/u/l//d/h/jä//rt///////an/ över försegligen på kuvertet. /Kalligraferade adressen för hand. Helt enkelt/ men fick jättemyck/et beröm /för dem /vi/lket gläder mitt stackars självförtroende en hel del!

  • E-tuna

    Nejmen roffan...vad gör du?
    Är det där småländska???

  • E-tuna

    ...mja...jag tror jag förstår...
    Vad är det med ditt självförtroende?

  • roffan

    Det sviktar emellanåt! Nu ska jag ut en sväng. Tebax om nån timme om du är här då!

  • roffan

    Nu då? Småland anropar storstaden! Är du där E-tuna?

Svar på tråden E-tuna!