• Svar på tråden E-tuna!
  • roffan

    Tro mig, jag kommer att springa som en yr höna på min bröllopsdag och skrika på min gubbe - Jag visste att det var något vi hade glömt! Och du har ju inte gjort någonting!!!
    Jag vet det redan nu. Det är det som är självinsikt. :)

  • E-tuna

    Ja, du är helt underbar!!!
    Be honom ta fram block o penna...säg att du lider av posttraumatiskt stresssymptom och inte tror dig kommer att kunna genomföra fler planer...DÅ kommer han kanske att leverera, då blir allt upp till honom.
    GO GIRL!

  • roffan

    Jag har försökt, men han tycker alltid att det är bra som det är. Kläderna, kyrkan och festen är ju klar! Vad kan en man mer begära? Han skulle vara nöjd med att ha hittat en brud :)

  • roffan

    Vad ska du ha för ring? Min blir en vanlig slät i rödguld och han ska ha en likadan.

  • E-tuna

    ...hmmm...känner igen litegrann...vi småtjafsade så sent som igår...hade möte med våra kockar(min svåger och en arbetskamrat till gubben)där vi skulle leverera förslag till dom om vad som skulle serveras...gubben tyckte att eftersom det var dom som hade detta som proffesion så kunde dom bestämma hur dom skulle göra...jag tyckte inte att vi skulle lägga oss i HUR dom skulle göra men att det var upp till oss att leverera FÖRSLAG...
    Då svarade han : Ja...det var ju det jag sa!

  • E-tuna

    Ang. ringen:
    Det ska bara vara jag som får en ring...
    När min mamma dog så fick jag hennes förlovningsring och min storasyster fick hennes vigselring...nu har jag fått vigselringen och ska smälta ner båda till en egendesignat smycke...
    Ringen ska vara relativt bred o tjock...tvärs över ringen ska det gå fyra klösmärken( som ska representera min kärlek till katter) och i klösmärkena ska det innefattas stenar...längst till höger ska min mans månadssten sitta, innanför den i nästa klösmärke ska våran äldsta dotters månadssten sitta, innanför den våran yngsta dotters månadssten och längst till vänster ska min egen sitta...
    Då har jag fått med det viktiga i ett o samma smycke...

  • E-tuna

    Jaaa... det som blev bestämt var att jag vann!!! Dvs: vi föreslår vad som ska serveras och kockarna bestämmer var och hur dom tillagar det...

  • roffan

    Bra beslut om maten där. Medelhavsbuffe med kockarnas surpris eller?

Svar på tråden E-tuna!