• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

    Men det går väl lika bra att snacka här...vi har ju en hel trååååd för oss själva! Det e ju inte dumt!!!

  • roffan

    Vi är visste inte så "på" E-tuna. Kanske vore kul att prova på MSN, det är flera som tjatar på mig. Ska kolla upp det imorgon! Tycker du att jag är hemlig med mitt bröllop? Vad vill du veta?

  • E-tuna

    Ja...du är lite hemlig...
    eller så är det jag som är tjatig!
    Om du vill så kan jag börja!
    Jag var bara nyfiken på hur du ska ha det "från början till slut"
    ABSOLUT FRIVILLIGT!!!
    Vi kan annars snacka lite om vad vi har gjort idag när det har varit sååå fint väder!!!Nu kan man väl inte behöva förvänta sig mera snö,va?

  • roffan

    Mer snö!!??!! Vill inte höra talas om det. Vi kan gärna prata bröllop istället, men jag vet inte var jag ska börja! Vi ska vigas i kyrkan vi bor nästan bredvid av vår underbara präst och förhoppningsvis ska en av gästerna som är en välrennomerad och superduktig operasångerska sjunga... jazz! Vilken ingångsmarsch ska ni ha? Vilket solo vet jag redan :).
    Och ni då Bluebride, har ni bestämt musik?

  • E-tuna

    Eftersom vi -förhoppningsvis- vigs vid torpet så behöver vi ingen ingångsmusik...det blir mina barn som kommer att sjunga (du vet vad ) när vi kliver av häst o vagn...vi har en härlig präst som dessutom har dubbelbokat i kyrkan ifall det blir dåligt väder och då gäller detsamma...

  • Bluebride2006

    vi hoppas på att också åka häst och vagn

    Nej, fasen ingen mer snö nu

  • E-tuna

    Då tycker jag att vi helt enkelt bestämmer att det numer är totalt snöförbud!!!
    Eftersom jag är så nyfiken på hur alla ska ha det så måste jag börja...jag ska försöka att beskriva det så målande som möjligt...är strax tillbaka...

Svar på tråden E-tuna!