• drea

    Oups...lite snabb 4

    Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

  • Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

    lightfish

    Det blir till att laga god middag ikväll i morgonrock sen när ni ska äta så låter du rocken falla till marken...:D då får du precis somdu vill sen:D

  • Hej baberiba

    Gerda

    Jag har alltid bra idéer:D tror jag ska bli den nya Dr Phil:D

  • lightfish

    Cheerful

    Jag håller med Gerda *full av beundran* Blir till att ta till nån av hans fantasier ;) Skämt å sido...

    Men han vet hur mycket jag ogillar att ha likadant som nån annan...men vi får se :D

  • Hej baberiba

    lightfish

    Hoppas att han lyssnar på dig och vet han hur du är så tror jag inte att han kommer att säga nej till denna ring....

    Jag är som du vill inte vara likadan som andra...

  • lightfish

    Skönt att höra att jag inte är den enda som krånglar till saker :D
    Men jag tror han förstår. Men bara för att den guldsmeden gav mig det priset betyder ju inte att det är samma överallt. :D

  • Hej baberiba

    Precis, du får kolla runt efter det bästa priset:D

  • lightfish

    Om ringen....såg att Lennart idag lagt upp en bild på en ring som ser ut som ungefär den jag skicka en förfrågan om. Jag mejlade honom en bild...och ringen är ju inte allför långt ifrån den bilden :)

  • lightfish

    Antagligen eftersom han just använt 10 0.03 carats stenar som jag fråga om ;) Nåja, gå in och kika så ser du :)

Svar på tråden Oups...lite snabb 4