• drea

    Oups...lite snabb 4

    Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

  • Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Gerda

    Precis!

    Jag ælskar att rå om mig sjælv och lægger ner før mkt pengar på det... men det ær liksom inget som syns utåt... och absolut inte mina dyra underklæder heller ;)

    Sen går mesta pengarna till papper och pyssel Vi førsøkte estimera hurmkt mina grejer kostar... jag hævdade att hans dator o prylar kostar mer... men så visade sig att bara mina papper ær værda 2000spænn ..... Å jag undrar var pengarna tagit vægen??? ;):D

  • Hej baberiba

    Mina pengar det lilla jag har över går till mitt hår eller ett par byxor men det kostar att ligga på topp och det har man ju inte råd med...men i mitten på maj ska jag till Göteborg med joppet då ska jag shoppa loss...:D tur att man får en saftigare lön nu i April:D

  • Hej baberiba

    Gerda

    Ja jädrans vad det ska springas i affärer..:D sen efter shoppingen blir det musikal...SaturdayNightFever med supé..:D

    Ska tillägga att det blir en del inredningsbutiker oxå...:D

  • lightfish

    Gerda & Cheerful

    Jag skulle ha en vitguldsring med kanalinfattade diamnater och akvamariner. Sen var det 7 diamanter och 8 akvamariner. Han sa att det var svårt att få tag på fina akvamariner. 9000 kr skulle den kosta i st 17,5

  • Gerda

    Ah... en saftig ring! Ær det akvamarinerna som kostar då, før att få tag i fina sådana?

    Det ær ju så vackert så som jag har førestællt mig din ring.

    Vad tror du om safirer? Fast det ær mer mørkblåa? Kanske inte blir någon prisskillnad? Hur stora stenar blir det førresten?

  • lightfish

    Jag har ju tänkt mig 0,03 carats diamanter och akvamarinerna skulle vara i samma storlek. Ja, jag tror att priset delvis beror på att det var så svårt för honom att hitta fina akvamariner. :( Men vill man ha något eget så kostar det. Ska bara ta upp det på nåt sött sätt med pojken så att han inte får spel :D

  • Hej baberiba

    lightfish

    Låter som ringen är superfin...Gillar du den så ska du definitivt köpa den trots priset...

    Min ring kostade 9200:- en engelbertsring i vitguld med 6 diamanter.

  • Gerda

    Det verkar vara en bra kilel du har... det går sækert att øvertyga honom allteftersom ;)

Svar på tråden Oups...lite snabb 4