• drea

    Oups...lite snabb 4

    Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

  • Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

    Gerda

    Wow vilken nyhet ! är hon själv chockad eller var det planerat? när ska hon ha? nu kan ni svulla i er morotskaka tillsammans..:D

  • Gerda

    Hihihi.... Ja hennes blir dec-januari... min nov-dec :D

    Himla hæftigt faktiskt... Gulrotskaka før hela slanten :D :D :D

  • Hej baberiba

    Blev hon chockad själv eller var det planerat?

    Då är ni mammalediga ihop...:D tänk vad ni ska fika då:D

  • Gerda

    De ær glada... hennes sambo skuttade runt av glædje :)

    Så det ær væl halvplanerat? ;)

  • Hej baberiba

    Om ni trivs ihop så får ni mammor ta en fika ihop sen med era små kottar...:D

  • Gerda

    hihi... ja... kanske vi kan :) vi ær vældigt olika som personer, men vi ær ju båda snælla och rara :D Så det går sækert bra!

  • Hej baberiba

    Gerda

    Hur är hon då? om ni är så olika?....jag vet iallafall är du är rar och gullig;)

  • lightfish

    *tassar in och lyssnar på senaste nytt*
    Gooood morning girls! :)
    Hoppas allt är bra med alla...även om jag inte har nåt smaskigt att komma med förutom att ringar är dyra :(

  • Gerda

    lightfish.... vad fick du før pris då? *nyfis* Å ville du ha stenar runt om hela?

    Cheers
    Hon ær ju innebrud, smink, klæder och hela køret.... :) Jag ær mer... ja, jag gillar klæder o smmink också... fast jag pysslar ju mest och sånt...Inte så mkt innebrud...:D

  • Hej baberiba

    Gerda

    Jag är nog en halv innebrud då..:D:D hennes baby blir nog en lyxbaby...:D jag gillar kläder men har inte råd att vara på topp hela tiden..:o....smink är sådär kul men grejjer till håret det är kul det...:D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4