• drea

    Oups...lite snabb 4

    Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

  • Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

    Jopp nu har det kommit...tack Gerda...;) gulledej:) vilket sött rosa påskägg...:D

  • storstrumpa

    cheerful...

    Är du kvar? Jag har lite skumpa kvar vill du dela??

  • Gerda

    hoj hoj!

    hinenr inte skriva så mkt dessværre... men liiiite ska jag minsann!

    Snygga tjejen ska gifta sig næsta år också! :D Fast mkt større då, halvklændisar osv osv :) Hon får sælja sitt brøllop till norska se og hør om hon vill men det vill inte hon eller hennes sambo. :D

    Å så har hon gått øver tiden med en vecka... uj uj... vad sæger ud om det cheers?! :D

  • Hej baberiba

    Gerda

    Ojojoj vilken information du kommer med..värsta skvallret..:D:D:D:D du kanske ska ringa till tidningsen Se & hör och berätta..:D:D om att hon har gått en vecka över tiden...;) du får kanske en slant...:D

    Är du bjuden på bröllopet..:D du är ju en kändis för mig...:D:D:D

  • Gerda

    haha.... næææ skulle aldrig gøra nåt sånt! :) ;) ??? ;)

  • Hej baberiba

    Inte jag heller.....:D:D:D:D

    När ska hon gifta sig? och var kommer bröllopet att vara och festen?

    Blir du bjuden?

    Nu kan ni frossa tillsammans då..:D

  • Gerda

    hehe, hon har kontaktat en brøllopskoordinator som hon skall træffa i sommar. De har inte bestæmt datum ænnu, før eller sensommar pratar dem om :)

    Deras gæstlista ær på 200+pers... i norge!

  • Hej baberiba

    Gerda

    Vilken lyx alltså..:o tänk om man hade kunnat ha det så...Men jag hade iofs min mamma och pappa och de fixade allt..:D:D de var våran bröllopskoordinator:D:D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4