• drea

    Oups...lite snabb 4

    Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

  • Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

    Idag är det pyjamaspartyyyy....:D:D

    POFF schkumpan öppnad nån som vill ha?:)

  • drea

    God morgon!

    Nu är man så äntligen fullt behörig lärare! Tentan gick bra och när jag kom hem fick jag skumpa av Axel

    Så jag måste nog avstå från alkohol just nu, känner mig lite seg fortfarande...

  • Hej baberiba

    Jag är här...:D:D:D *hick*..:D:D:D

    Klart du schka dricka schkumpaaaaa...:D:D

    Ta dig nu ett glasch....:D:D:D

  • Gerda

    Hallåj tjejer!

    Joppar idag, fast jag ær inte på nåt vidare skick... hoppar in o læser och flinar åt era fyllefestligheter idag :D

    Ær ændå lite glad før jag fick ett påskægg fr joppet med choklaaad... å så fick jag tillbaka pengar fr skatten... enligt mina utrækningar skulle jag betala... men så suger jag på matte haha :D

  • drea

    Jag fick också tillbaka på skatten, 4800kr - tackar för det! Axel fick 9000kr

  • Gerda

    drea! Jag fick samma summa! :D :D :D

    Fast Andreas får ju betala eftersom han sålde aktier førra året, men de pengarna ær undanlagda. :)

  • Hej baberiba

    Jag får tillbaka 8500:- och gubben 9000:- :D:D:D:D goa pengar.....hick...:D:D:D kan behövas till all schkumpa som går åt här..:D:D:D hick....raaap..:o

    :D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4