• annki72

    Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd

    Förra tråden blev avstängd, startar upp en ny

    Träff 28/3 kl 18.00 på tefanis

    Hellan
    AnelP
    Githkat
    Gittaren
    Sara81
    Annki72
    LoTTa
    Mrsblirms

    Fyll på lista om någon är glömd

  • Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd
  • GithKat

    Ängla: Jag är ledig den 9:e om du har lust att luncha då?.. Någon mer som vill med i så fall?

    Självklart är det den 7:e som oxå gäller.. men jag känner för mycket umgänge nu.. börjar bli lätt nervis o behöver lugnas ner lite..

  • Ängla

    Gith, jag har tyvärr en annan lunchdejt då

    Gärna lunch nån gång veckan efter det, eller en snabbfika (förhoppningsvis ute i det fina vädret) runt 16:00 fre 9/6 i alla fall, vi kan ju hålla det lite öppet tillsvidare!

  • AnelP

    Jag kan inte så tidigt på ons, ska träffa krister från landhs vid 17, så kan inte förrän vid 18.Annars om ni inte kan så får jag nog hoppa över det den här gången

  • GithKat

    Claras imorgon (ligger bredvid Johans)kl 16.30 för de som vill..

    GithKat
    Hellan

  • Ängla

    Jag kanske kommer förbi en snabbis efter jobbet, om jag hinner, måste hem rätt snart. Har inte med mig nåt kul att visa denna gång tyvärr...

    Lägg ett inlägg här om ni ändrar er för att det är få närvarande!

  • hellanb

    Hej! Hoppas att du Ängla hinner se deta!!!

    Vi har nämligen flyttat våran träff och lagt ihop den me Giths inköpsrunda på Silvan i kväll...

    MEN vi får ta och boka en ny fika SNART!!!

    Denna veckan ska vi hämta vårt album hos fotografen, kul!

    Ha de gott!

    HEllan

  • Ängla

    av rena rama turen råkade jag se detta precis innan jag skulle i väg...

    Hoppas ni får det trevligt på Silvan då, och när vi ses nästa gång eller är på msn kan vi ju bytas nummer så undviker vi att nån står och väntar på Claras eller så!

    kram så länge!

  • GithKat

    Några fler som hänger på?

    Ny träff på claras... Måndag den 12 juni kl 16.30

    GithKat
    Hellan

  • Ängla

    Sommarfest på jobbet den dan, syyyyynd..

    Vad sägs om en lunch nästa vecka för er som kan dagtid? Jag kan tis, ons eller tors. (i nuläget)

  • GithKat

    Åhhh jag kan inte luncha alls förräns fredagen den 16 eller efter den 21 jag jobbar alla andra dagar. Ni får luncha utan mej... men jag ska fika den 12 i allafall ... hoppas på flera som vill hänga på.

Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd