• junibrud2006

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • Gabbies

    chokladtårtan: Jo vi brukar ha träffar där vi träffas o mest pratar bröllop men de brukar bli en del annat också.. :) Nu på onsdag ska vi träffas hemma hos junibrud från kl. 18.15 vore roligt om du kan komma..

    catte: tråkigt att du inte kan komma..

    Men är det någon som kan tänka sig att jag kan få skjuts hem? eller är det svårt? det är ju ingen som bor ut mot Gryta dessvärre men kanske ändå.. om jag ber riktigt snällt.. ;)

  • catte

    Barnvakt i all ära, vore överlycklig om jag hade en sån... Har ingen familj eller släkt här och min sambo jobbar i Stockholm och kommer inte hem förrän 19.30! Men jag kan spana här inne och passar det någon dag att jag kan komma med så hör jag av mig. Vore roligt att träffas och utbyta ideer!

  • junibrud2006

    Det brukar vara superkul! Men vad säger ni vänner? Onsdag 24 maj från 18.15 hemma hos mig (ok nu måste jag - läs sambon - städa alltså ) Jag handlar hem vitt vin, rött vin, lite öl och cider plus att jag har lite annat om någon önskar. Och så lite pastasallad alt för de som vill grillad hamburgare. Verkar det ok?

  • Gabbies

    det verkar jätteok junibrud.. men ska du verkligen behöva bjuda på allt? kan vi inte betala en liten slant var?

  • Chokladtårtan

    Fast, jag undrar lite vilken stadsdel det är i.

  • Gabbies

    junibrud kanske kan skicka ett mail till dig om du skriver din mailadress så kan du få uppgifter om vart hon bor.. inte alla som vill skriva ut det här..

  • Gabbies

    Billa- Glöm inte ta med caketoppern så kan jag köpa den på en gång.. :)

  • Billa

    Tusan va ni har skrivit mycke!! Hehehe!!
    Välkommna alla nya!! Jag ska oxå gifta mig o7 ! Fast i september!!

    Ska försöka komma ihåg caketoppern!!
    Jag skulle kunna köra dig gabbies om du vågar! Hehehe!

    Kan ju nämna för er som är nya att man gjärna får ta med sig saker till bröllopet å visa! Jag ska nog ta med mig vårat sigill! Är ju så lycklig över det!!!

  • junibrud2006

    Är det ok om vi alla lägger 50 kronor per person? Tänkte mest att det var enklast att alla slipper släpa.

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!