• junibrud2006

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • karlzone

    Får jag komma med också? Fast jag redan är gift då om allt går som det ska..

    Torsdag 11 maj: Drakdal,Gabbies,Billa
    Lördag 13 maj: Drakdal
    Måndag 22 maj: Billa
    Tisdag 23 maj:
    Onsdag 24 maj: Junibrud2006, riikka, Billa,Mia81, karlzone
    Torsdag 25 maj: Junibrud2006,Gabbies, Billa
    Fredag 26 maj: Junibrud2006 ,Billa

  • Gabbies

    det verkar inte vara så många som kan samma datum.. Är det svårt just den veckan kanske?
    Provar att lägga in två datum till så får vi se om fler kanske kan samma dag.. jag vill ju kunna vara med denna gång eftersom jag missade förra.. svårt när jag jobbar så mkt kvällar..

    Måndag 29 Maj: Gabbies
    Tisdag 30 Maj: Gabbies

  • junibrud2006

    Gabbies - Jag kan inte alls tyvärr den veckan! Lever då i en hysterisk stress inför den kommande helgen..!

  • junibrud2006

    Onsdag 24 maj då verkar vi ju bli några iaf? Skulle det vara ett alternativ? Kul att träffa Karlzone och höra allt!

    Förresten Karlzone, vi var till Brunnby i onsdags och då räknade de glas för att det ska finnas till er! Hurra!

  • Gabbies

    mmm ha de så kul då den 24 maj.. verkar som att jag inte kan vara med på fler träffar.. alla kan ju alltid bara när jag jobbar.. tråkigt att ha ett jobb där man jobbar så mkt kvällar.. de förstör alltid så man inte kan ha något socialt liv..

  • junibrud2006

    Det var bara ett förslag! Jag tycker också att det är supertrist att inte alla kan. Vad säger ni?!

  • riikka

    det är juh super tråkigt att alla inte kan den 24.maj men det är ENDA dagen jag kan så klart jag röstar att vi tar den 24.maj!! ;)

  • Billa

    Gabbies; Vi kommer hinna ha mååånga träffar innan du gifter dig!! Så bara luuugn!!!

    Jag röstar oxå på 24

    Var ska vi vara då?!

  • Gabbies

    jo de klart att de kommer hinna vara många men de e supertråkigt att missa två träffar i rad.. speciellt som detta e sista innan junibrud gifter sig.. men jag förstår att ni vill ha träffen då o klart ni ska ha det.. men jag kan verkligen inte då.. kan ju inte bara skita i jobbet..

  • junibrud2006

    Gabbies - Så trist att du inte kan vara med. Du kan inte komma när du slutat då?! Vi kan vänta på dig...

    Vi kan som jag sade vid senaste träffen vara hemma hos mig. Ni kan då dock inte komma förrän kl 18 för jag ska på ansiktsbehandling kl 16 (tufft att bli vacker...!) Annars kan man ju ta en uteservering på stan om vi tror att det blir vackert väder. Säg vad ni tycker blir bäst. Är vi hemma hos mig är det karlfritt - bortsett från katten - till kl 23. Jag kan isf som vi pratade om fixa lite pastasallad eller liknande och köpa hem dryck. Bestäm ni vad som är bäst!

    För övrigt åkte jag förbi Brunnby idag vid 20-tiden. Många bilar vid Karlzones fest. Och underbart väder det blev nu!

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!