• junibrud2006

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • junibrud2006

    En liten fråga... Vi ska skicka iväg våra bordsplaceringskort för tryck och funderar på att ha något annat än våra förnamn på just oss två. Har ni några idéer - förutom då brud och brudgum?! Har kört fast!

  • Gabbies

    herr o fru o sen erat "nya" gemensamma efternamn.. tråkigt kanske men det enda jag kom på bara så där..

  • junibrud2006

    Gabbies - Ja det är inte det lättaste. Inte det viktigaste i världen som tur är!

  • Billa

    vinter007; Välkommen!! Hur länge har du bott i v-ås då?!

    Majbrud06; Å va vackra ni va! När blir det bröllopsresa då!?

    junibrud2006; jag kommer inte på ngt på rak arm sådär...men jag ska fundera lite!

  • majbrud06

    Billa:
    Vi har inte bokat någon bröllopsresa än pga att min man håller på att plugga till rörmokare och har bara 4 veckor kvar innan slutprovet...
    Sedan ska han ut på praktik i 4 veckor så han får bara 2 veckor semester och dom tänkte vi tilbringa med våra döttrar på gotland!
    Men vi sticker iaf iväg nästa helg på en kryssning med lyxhytt och massa mys!!

  • Billa

    majbrud06; det lät ju inte helt fel! Jag ääälskar gotland! Har varit där 4 gånger! Och det kommer bli många fler gånger!
    Vart går kryssningen då?!

  • majbrud06

    Billa: Jag tror det va med Cinderella vi skulle åka med fick denna kryssning (inkl lyxhytt, mat, frukost) av 2 kompisar i present!

    Men jag har även nått jätte tråkigt att berätta...
    Först fick jag reda på att mina bästa vänner tostmaster och tostmadame ska separera... Allt va visst klart 3 veckor innan bröllopet men dom höll det hemligt för våran skull osv...
    Sedan dog min farfar inatt 23:55!!
    Visst hade han leukemi men läkarna sa för 4 veckor sedan att han skulle bli återställd!
    Men jag hann dit igår iaf och sa adjö!!!
    Och då led han verkligen så det va bra att det gick fort ändå!

  • Gabbies

    majbrud: Jag beklagar sorgen! Vet hur det känns för min farmor gick bort för 4 veckor sedan.. jag är verkligen ledsen för din skull!

  • junibrud2006

    Hur ska vi göra med nästa träff? Kan någon bestämma??!

    Torsdag 11 maj: Drakdal,Gabbies,Billa
    Lördag 13 maj: Drakdal
    Måndag 22 maj: Billa
    Tisdag 23 maj:
    Onsdag 24 maj: Junibrud2006, riikka, Billa,Mia81
    Torsdag 25 maj: Junibrud2006,Gabbies, Billa
    Fredag 26 maj: Junibrud2006 ,Billa

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!