• junibrud2006

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • karlzone

    Vilka söta namn på valparna!

    Det pirrar ganska ordentligt i magen när man ser den där listan.. Jag har inte kollat alls på väderleksrapporter, men jag håller en tumme stenhårt för att det ska vara någorlunda fint väder på lördag.

  • majbrud06

    Hej tjejer!

    Åhhh nu är jag äntligen gift!
    Det va verkligen den bästa dagen i mitt liv i lördags!! Och vi fick oxå KANON fint väder!
    En rekommendation är att filma vigseln.. Jag va iaf sååå nervös att jag efteråt knappt kom ihåg va prästen hade sagt!*ler*
    Jag bara njuter nu att få vara fru Sörenheim!
    Finns med på porträttstudions hemsida...
    www.portrattstudion.se/view.asp&img=16.jpg *Leeeeeer*

  • junibrud2006

    majbrud06 - Grattis! Ni ser helt underbara ut! Vi har funderat på det där med att filma, men i dagsläget har vi endast en stillbildsfotograf i kyrkan.

    Det känns att det börjar närma sig nu. Satt igår och slet mitt hår över vigselprogrammen. Men nu har jag iaf ett utkast att presentera för prästen!

  • karlzone

    Majbrud, så fina ni är!

    Vi kommer inte heller att filma i kyrkan, även att jag kan tänka mig att det blir som du säger, att man inte kan ta till sig allt.. men det får gå ändå.

  • Gabbies

    vi har funderat på att filma under vigseln.. för jag vet att jag kommer att vara så hispig att jag inte minns något av vigseln...

  • vinter007

    Oj, en hel tråd full med bara Västeråsbrudar. Kul! Själv är jag både ny på forumet och ny i Västerås. Här kommer jag läsa ofta!

  • junibrud2006

    vinter007 - Skriv upp dig på listan ovan! Bara att kopiera och skriva in dig vid rätt datum. Kom gärna på vår nästa BT-träff om du vill. Vi brukar ses en gång i månaden och byta idéer, tips och råd. Alltid trevligt!

  • junibrud2006

    Torsdag 11 maj: Drakdal,Gabbies,Billa
    Lördag 13 maj: Drakdal
    Måndag 22 maj: Billa
    Tisdag 23 maj:
    Onsdag 24 maj: Junibrud2006, riikka, Billa,Mia81
    Torsdag 25 maj: Junibrud2006,Gabbies, Billa
    Fredag 26 maj: Junibrud2006 ,Billa

  • vinter007

    På fredag har vi exakt datum (vi har velat mellan två olika ett bra tag nu) så då skriver jag in mig med en gång! =)

    Har ni träffar också? Men gud så bra! Vad glad jag blev nu över att jag loggade in här! =)

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!