• junibrud2006

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • Billa

    Hahaha!! Tack junibrud2006 !! Hade helt missat att ta bort dom oxå!!

  • Liebchen

    Tänkte bara dubbelkolla vilken tid det var imorgon...

  • junibrud2006

    Från 17.30 och framåt på Å! Jag dyker upp mellan 17.30-18.00. Ska bara hem emellan, äta lite och så cykla ner. Den här gången ska jag ha ett glas vin...!!!

  • junibrud2006

    BT-träff ikväll 27 april Å från 17.30 och framåt:
    Junibrud 2006, Billa, karlzone,mia81, Riikka, Helle74, liebchen och eventuellt Allmost Wife..!

  • Bröllopstokiig

    hej till er alla.. jag hade glömt bort att min vän kommer till västerås idag och tänkte fråga er om det är okej att hon följer med till träffen. Hon ska också gifta sig men i stokcholm den 4.8.2007.. hoppas det går bra att hon sitter med oss i Å???

  • riikka

    härligt.. var rädd ett tag att jag inte kan följa med.. jag som har så kul varje gång vi träffas.. älskar träffarna helt enkelt.. mysigt och riktigt roligt och få höra hur det går för alla.. då syns vi ikväll.. vi kommer vid sex .. hennes tåg är här 17.40 och då kommer vi raka vägen till Å

  • Liebchen

    Va pinsamt. Jag gick från å utan att betala min kaffe. Hoppas att någon kunde lägga ut för mig. Betalar tillbaka vid nästa träff. Tack för en trevlig kväll tjejer.

  • junibrud2006

    Ingen fara! Vi löste ut dig så du slipper diska ikväll...

    Tack alla för en trevlig kväll!!!

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!