• junibrud2006

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • majbrud06

    Junibrud2006
    Åhhh va synd att jag inte visste detta innan denna helg....
    Min sabo va precis nere i Tyskland i helgen och handlade hem all dryck åt oss!!!
    Hoppas det löser sig för er iaf!

    Sedan måste jag få passa på och berätta en rolig sak...
    Gissa vad som hända mig igår da...
    Jag fick min möhippa... :D
    Det blev JÄTTE lyckad!

    Först kidnappande dom mig på Maxi..
    Klädde mig som en prinsessa... allt gick i rosa eftersom jag har färgtema gammelrosa till bröllopet!
    Sedan fick jag spela in en skiva i en riktig studio - Crazy in love!!!
    En egen balett lektion hos Lillys balettskola, sedan avslutade vi eftermiddagen på ett fantastiskt spa!
    Gick ut och åt jätte go mat på Fragolino (tror jag stället hette) och dansade vilt på BMB!!!
    En helt fantastisk dag!

  • junibrud2006

    majbrud 06 - Vilken underbar hippa! Och Fragolino som har så gooood mat!!! Vi gör nog som så att vi åker ner vi med en helg framöver. Kostar som sagt en del, men det gör det ju på systemet med...

  • junibrud2006

    Å så skönt! Letade lite till och nu har vi ett bra alternativ om vi kör ner själva. Tar färja Helsingborg-Helsingör Rödby-Puttgarten. Kostar bara 800 kronor. Bättre är nog svårt att hitta... Men som sagt, någon som vill skicka med något så absolut!

  • majbrud06

    junibrud2006- Du vet oxå att om ni är i Tyskland i mindre än 3 eller 4 (kommer inte ihåg exakt) så får ni 200dk tillbaka! Men man måste handla för dom pengarna på färjan!

  • junibrud2006

    Ja, jag såg det. Var ju ett utmärkt erbjudande. Vi åker nog ner Kristi Himmelsfärd på torsdagen, sover hos min faster i Skåne om det går bra och rullar vidare ner mot Tyskland på fredagen då det är vanlig dag. Som sagt, vill någon skicka med något går det utmärkt! Vi är planerat hemma igen fredagen 26 maj...

  • Smurfan_JM

    Delar ni bara resan med den som beställer då, eller tar ni lite utefter hur mycket man beställer?

  • junibrud2006

    Det har jag inte alls funderat på utan jag ville mest kolla om vi kunde hjälpa någon annan. Kan tänka mig att det smartaste är väl att ta lite utifrån vad man vill ha. Är det bara fem lådor vin exempelvis så blir det ju inte så mycket!

  • Liebchen

    jag är numera fru lycken !!!! jag älskar mitt liv

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!