• junibrud2006

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • karlzone

    Junibrud
    Fina program! För vår del blir det också stående vikt A4. Jag tycker att det är ett ganska trevligt format och så känns det som om det blir lite platsbesparande på bordet.

    Vad tyckte ni om gårdagen?

  • junibrud2006

    Gårdagen var helt okej. Vi fick kanske inte ut så mycket av själva presentationen, men däremot var det givande att prata med kantorn efteråt. Hon skulle höra av sig så ska vi träffas och få lyssna på lite mer in- och utgångsmusik. Känns bra! Vad tyckte ni då?

  • karlzone

    Vi fick inte tillfälle att prata med kantorn tyvärr (iaf inte hon som vi kommer att ha) men däremot med vår präst och det kändes mycket bra! Han var jättetrevlig och verkade toppen. Själva samlingen tyckte jag var bra, och även om jag har varit på ganska många vigslar känns det annorlunda att tänka sig sin egen. Så jag tyckte att det också var givande. Dessutom kom jag fram till att jag definitivt ska ha med mig en näsduk där framme och använda vattenfast mascara..

  • junibrud2006

    Ja, det var bra att få lite insikt i hur dagen kan tänkas bli. Ett stort plus också för att man fick en psalmbok! Gör själva urvalet lite enklare känns det som!

  • karlzone

    Ja, det var en fin present. Innan har jag bara kollat efter psalmer på nätet, men det känns mysigare att ha något att bläddra i när man väljer.

  • junibrud2006

    BT-träff Å Restaurang och Bar

    Torsdag 27 april - Junibrud 2006, Gabbies, Billa, karlzone,mia81, Riikka, Helle74

  • junibrud2006

    Pirr så spännande! Var in på Cervera och tittade på vår önskelista bara för att kolla lite - och se där var ju saker reserverade! Nu får jag inte gå in mer för då jag ju vad vi får, men kändes lite spännande att folk faktiskt köpt presenter till oss!!

  • Billa

    junibrud2006; va kul! Hehehe! Har ni skrivit upp många saker på den listan?! Verkar smidigt!

  • junibrud2006

    Billa - Det blev en del. Gjorde en lista och så har vi gjort en komplettering på saker vi kom på efteråt. Väldigt smdigt för gästerna också - plus att vi får presentkort på 10 % på slutsumman!

  • junibrud2006

    Hallå alla glada! Hur står det till med livet och all bröllopsplanering?!

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!