• junibrud2006

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • junibrud2006

    majbrud06 - Absolut! Jag var den stora stjärnan som sade "Maljorca heter det ju" på slutet! Den där filmen får jag hoppas är preskriberad vid det här laget (men det vore förstås lite kul att se bara ingen annan sitter med ...)!!

    Ska bli kul med musikträffen i Badelunda på söndag! Vi blir väl en liten BT-klick där skulle jag tro!

  • Billa

    majbrud06; Vi skulle ju kunna ha en filmkväll å titta på den filmen! !!! Hehehe!!

  • junibrud2006

    Det ska vi nog inte göra! Har för mig att jag gick i femman, har hockeyfrilla a la 80-tal och en urtjusig vit collegetröja med ett blått stort ankare på. Väldigt läckert...! Plus att jag sjunger!

  • Drakdal

    Är någon ny träff inplanerad? Vill så gärna träffa er igen.

  • junibrud2006

    Drakdal - En liten Lassie... Visade sig att jag tydligen jobbar med din M2B:s systers sambos moster... Vet inte om jag fick det rätt, men kanske...!

  • Drakdal

    Junibrud Okej, det verkar som om västerås är rätt litet ändå!!

  • majbrud06

    Billa:
    Nääää å roligt ska vi inte ha.... *ler*
    Jag är nämligen oxå med!

    Junibrud2006:
    JO det stämmer att vi gick i fyran eller femman då....
    Har inte sett filmen på flera flera år...
    Min blivande har inte heller fått sett en!
    Satt ju längs fram på scen med som du skrev ala 80:tals frilla och jeansklänning... *ryser*

  • junibrud2006

    Nu har jag börjat med festprogrammen! De blir stående a4 vikt på bredden med omslag i samma stil som våra inbjudningar och vigselprogrammen. Bilder finns på min msn-sida, dock ännu bara med plojtext!

    spaces.msn.com/junibrud2006/

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!