• junibrud2006

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • junibrud2006

    Ni som gifter er nu i vår/sommar, när har ni sista osa? Vi har sista svar om tolv dagar och tittar förväntansfullt i brevinkastet varje dag. Hittills har vi cirka 40 ja-svar och fyra som inte kan komma. Ska bli spännande att se slutresultatet!

  • Helle74

    junibrud2006: vi har samma svarsdatum som er. Vi har inte alls fått in många svar, de flesta verkar höra av sig i sista stund. Ska bli spännande att se vilka som kommer.

  • junibrud2006

    Helle74 - Skönt att höra att inte bara våra vänner hör av sig sista dagarna. Hur många gäster ska ni ha? Funderar ni att ta in några ytterligare om ni får många nej-svar?

  • Helle74

    Idag fick vi brev från Apollo (där vi bokat vår bröllopsresa) att vårt flyg är inställt !!!!! Det är för några bokningar den dagen så nu kunde man välja att åka 2 dagar senare istället. Typiskt. Vi får se hur vi ska göra. Det är ju lite som måste ordnas med semester och barnvakt. Hoppas att det löser sig.

  • Helle74

    Junibrud2006: vi har bjudit 76 pers och det verkar som de flesta kommer, jag tror inte att vi kommer att ta in fler om vi får många nejsvar. Ska ni göra det?

  • Helle74

    Torsdag 27 april - Junibrud 2006, Gabbies, Billa, karlzone,mia81, Riikka, Helle74

    Den här gången ska jag försöka att komma !! Vilken tid har ni bestämt? Vi ska träffa "prällen" kl 15.

  • junibrud2006

    Jag tror inte det, men vi pratade om någon jobbarkompis till min sambo som kanske skulle bjudas. Vi får se. Känns lite dumt att komma med en "reservlista" också, men det kanske bara är jag som inbillar mig!

    Vi har bjudit 86 personer och som det verkar blir vi kanske runt 70-75 gäster. I dagsläget har vi fyra avhopp - två släkt och två vänner - men sedan har min faster samt farbror med respektive familj flaggat för eventuella problem och då är det 2+4+2+2 som kan försvinna där. Vi får väl se vad som händer helt enkelt.

  • junibrud2006

    Vi har träffats från 17.30 på Å vid de senaste träffarna. Och den här gången ska jag ha ett glas vin! Inget kan stoppa mig - tredje gången gillt!!!

    Kul att träffa prästen. Vi ska träffa vår här i april också. Spännande!

  • Helle74

    Har ni kommit igång med er valsträning? Vi måste också träna men det får nog bli hemma i vardagsrummet.

  • junibrud2006

    Jag måste ringa för vår grupp... Ska köra igång i slutet av april. Kanske finns fler här som är intresserade?!

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!