• junibrud2006

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • Billa

    Hur länge satt ni kvar igentligen?! Med tanke på att du skrev ditt inlägg strax innan midnatt Gabbies! Hehehe!! :)

  • junibrud2006

    Tack för igår! Jättetrevligt!!!

    Här kommer den listan som surrade runt lite innan vi bestämde 30 mars. Det är redan några namn på den, men ta bort er om ni inte kan. Jag vet att flera kunde och tyckte att det passade om en månad, den 26 eller 27 april, när vi pratade igår. Fyll i så får vi se! Ha det gott!!!

    BT-träff Å Restaurang och Bar
    Onsdag 26 april - Junibrud 2006,Billa
    Torsdag 27 april - Junibrud 2006, Gabbies, Billa

  • Gabbies

    billa: haha nej vi satt kvar till 22 bara.. umgicks lite med killen när jag kom hem..

  • karlzone

    Jag hänger också på!

    BT-träff Å Restaurang och Bar
    Onsdag 26 april - Junibrud 2006,Billa
    Torsdag 27 april - Junibrud 2006, Gabbies, Billa, karlzone

  • karlzone

    Riikka, vart hade du köpt dina smala sidenband? Har kollat runt lite, men tyckte inte att jag hittade så mycket. Tänkte om det kanske fanns i fler färger än vitt..

  • riikka

    hi karlzone..
    jag köpte sidenbandet från search.ebay.com/3-8_W0QQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQfromZR10QQfsooZ1QQfsopZ3QQftrtZ1QQftrvZ1QQsacatZQ2d1QQsaprchiZQQsaprcloZQQsassZfavorfrenzyQQsatitleZ3Q2f8QQsbrsrtZl
    hon har massa massa färger men måste meddela att leveranstiden för hennesvaror brukar vara 2 veckor så att om du har bråttom så kolla med någon annan men du kan använda sökordet 3/8 ribbon ohc då får du massa fram ;) hoppas du hittar nåt ;) annars måste jag bara rekommendera henne; cgi.ebay.com/100-personalized-ribbon-party-wedding-favor-baby-shower_W0QQitemZ5672807084QQcategoryZ20937QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem köpte dom också för bara 142 kronor tror jag.. och då får vi namnen på dom :D tänkte sätta dom runt presentaskarna som vi ska ge till gästerna

  • Billa

    Hej allihopa! Valparna föddes imorse! Det blev tyvär ingen hane till oss.. men vi ger inte upp! Det finns fler valpar !!

    Det va superkul på senast träffen!

  • junibrud2006

    Billa - Typiskt! Men det kommer som sagt fler kullar. Håller tummarna!!!

  • Caileag

    Billa!

    Vad är det för ras ni ska köpa? *nyfiken* =)
    Själv föder jag upp Högställda Jack Russell Terriers.

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!