• Deej

    Sundsvallsträff

    Hej tjejer!

    vad säger ni? Är det inte dags att bestämma ett datum till fikan???

    Fredagen den 24/3 på kvällstid eller
    Lördagen den 1/4 dagtid

    När kan du?

  • Svar på tråden Sundsvallsträff
  • Deej

    På onsdag är det vårruset, så då kan inte jag (om det inte regnar förståss för SÅ roligt är det inte ;) )

    Var vill ni träffas?

  • Pellesbrud

    Utanför wayenes kl 18 på torsdag??

    Deej: ska du springa vårruset på onsdag eller bara vara där?

  • fruSolli

    låter toppen! jag har skrivit upp det i almenackan

  • Deej

    Jag kommer så fort jag bara kan! :)

    Jag ska lunka ;) Tror inte jag har kondis nog för att springa runt. Men det känns inte så kul att vara där alls om det regnar som det gjort de senaste dagarna. Men men, man får ju lite picknick efteråt!

    Ska nån av er vara med?

  • Deej

    Tjena tjejer!

    Hur många är det som ska fika imorgon?

    Kan vi inte mötas där inne om det håller på att spöregna? Tänkte om vi vet ungefär hur många vi är så kanske det är enklare att norpa ett lagom stort bord. Blir det på Waynes? Kan maila mitt mobilnummer till er ikväll så kan vi nå varandra så i värsta fall :D

    Ska bli jätteskoj att ses igen!
    KRAM

  • Pellesbrud

    jag kommer kl 18 vi kan bestämma att vi ses inne på wayenes, så fikar vi där.

    hi hi va kul syns imorrn

  • fruSolli

    vi kan väll ringa och boka bord!! jag ahr sätt att andra gjort det förut på waynes så de vore väll en bra idé :)

  • Deej

    Tror ni det behövs?! Eller att det går? Det är ju ett café så det känns jättekonstigt, men hur smart som helst!

    Jag hade tänkt gå raka vägen in om det är dåligt väder, annars så väntar jag utanför (tror jag). Kanske tom blir lite tidigare, ska bara runt på stan en sväng o sen blir det dricka te...

  • Pellesbrud

    Hej på er!!! hur nervös tror ni att jag är på en skala, fick ett samtal i mmorse att jag bara skulle hålla mig hemma.... guuu jag kan inte äta och jag tror jag skiter på mig av nervositet... ja ja.. bara o vänta. Sitter här själv oxå, karln hämtade dem nyss... bara dem är snäll med honom =O

    vi hörs till evckan hoppas på en grillkväll om det hinns med, är så roligt och träffas

  • bröllops häxan

    åhhh vad kul. Möhíppa på gång? :D

    Hoppas allt blir kul...

    :)

  • Pellesbrud

    Gahh fick ett till samtal skulle packa grejer i en väska bl a badkläder

    shit shit shit jag vervösar ihjäl mig

  • Deej

    Ahhhh! Så du hade rätt!!! :)
    Längtar tills du berättar allt om det!!!
    KRAM

  • Pilularia

    Pellesbrud: Spännande...

    Min Gube fick ett brev i torsdags att han skulle ha en väska packad fom då... Han har varit alldeles hispig... Vem man än pratar med... Men jag vet ju inget!!! Jag kan bara skratta åt honom!

  • Pellesbrud

    Nu är jag hippad o klar... redo att gifta mig.

    blev lazer hallen, bubbelpool, tandoorihouse, diverse pubbar och sedan oscar samt samla kyssar på kinden på stan av 24 snyggingar med bildbevis jag var iklädd tiara och tröja med text snart fru Åslund 060610 på baksidan och på framsidan Stod det Pelle och ett hjärta.

    hadde det himmla kul igår.

  • Pellesbrud

    Svensexa: blev Go kart, cykla genom stan i trosor och hängslen jagad av en polisbil sen middag och helkväll på olereys på kvällen satt en skylt fram på byxorna som det stod RESERVERAT på.

    han hadde oxå jätte kul

  • Pilularia

    Nu är min gube på svensexa... Söndag??? Jodå, kl 10 i morse så knackade det på dörren och där stod de som skulle sven6a honom.

    Jag hade fått reda på att han skulle få rida men inget mer. Ringde för en stund sedan och försökte få reda på vad dom gjorde men fick bara svaret att dom åkte bil

    Så nu fårman ju bara vänta en massa...

  • fruSolli

    kul att höra att det blev av som du trodde =)
    längtar efter att få höra mer om alltihopa nu! :D

Svar på tråden Sundsvallsträff