• Tomas tös

    Norrköpingsbrudar 2006 Fortsättning

    Jaha, Vi får visst fortsätta här istället?!

    Planering var det, och träffas snart.. Några förslag på datum?

  • Svar på tråden Norrköpingsbrudar 2006 Fortsättning
  • helenekl

    ja, jag kan som sagt o ni två ovanför mig här! *hihi*
    alla andra som kan o är intresserade; hör gärna av er så vi vet när var hur osv.

  • Yran brud

    Med mig blir vi i alla fall 4st... Vad sägs om kl 17,00 någonstans i stan?

  • helenekl

    javisst går det bra klockan fem! vad sägs om lindahls borta vid barnvagnslagret eller baby max eller vad det heter nu för tiden!? min gumma är sex år nu så det var några år sen vi var där...hehe....

  • helenekl

    hmmm...jag vet inte riktigt, jag har inte varit där ännu, men det ligger nära Djäkneparkskolan om det hjälper dig någe?

  • solrosblad

    Ja, den ligger på samma gata Jag kommer oxå, sambon tar med minstingen på mötet, och jag har äntligen fått en egen bil så nu kan jag åka vart som helst hehe... Ingen som är allergisk mot häst? Jag ska försöka hinna byta kläder, fast jag kanske inte hinner duscha. Fast om ngn är allergisk struntar jag i stallet
    Åh, vad roligt att få träffa er, och jag är supernyfiken på hur långt ni kommit i planering, och när det sker osv...

  • solrosblad

    Var det här som ngn visste om en sömmerska i stan som hade bra priser? Jag skulle behöva fåhjälp av en sykunnig att göra lite ändringar i minstingens klänning.

  • Uller

    För min del passar kl 1700
    Blir det borta vid Lindahls. på samma gata som babymax?

Svar på tråden Norrköpingsbrudar 2006 Fortsättning