• Tomas tös

    Norrköpingsbrudar 2006 Fortsättning

    Jaha, Vi får visst fortsätta här istället?!

    Planering var det, och träffas snart.. Några förslag på datum?

  • Svar på tråden Norrköpingsbrudar 2006 Fortsättning
  • ¤C¤

    Hejsan allihopa!
    Vet ni om det finns någon tråd som är igång för norrköpingsbrudar 2007?

  • helenekl

    javisst kan vi gå till pysselpassion o titta! jag har inte varit där ännu! när passar det dig då?

  • solrosblad

    Ingen aning ang tråd för 2007. Tror inte det. Det går och kolla om du väljer område Norrköping/Linköping då kommer alla aktuella trådar upp.

    helenekl, jag ska jobba och rida på måndag och jobba på tisdag. Fast jag slutar vid 15 tiden tror jag, onsdag, torsdag och frdag är jag fri Fredag den här veckan oxå, jag har bara min minsta hemma, sambon är iväg och kommer på kvällen, så....tid finns

  • Yran brud

    Jag kan också på onsdag...hur många kan inte? Vore kul om vi fick till en träff snart och slapp skjuta på det hela tiden.
    Ska vi prova att spika en gång till?

    Jag ska ner till Göteborg och leta tärnklänningar i helgen. Inte lätt när alla 3 har olika storlek. Håll tummarna!

  • solrosblad

    egentligen är det ngt möte med ena ungens scouter, men jag vill hellre träffa er Det verkar som onsdagar hos oss här hema är mötesdagar helatiden, och nu skiter jag i att gubben måste iväg!!

  • Bröllopstokiig

    Sambon tycker jag gör rätt i som tar en fika med er

    I kväll ska min lilla busunge sova borta för första gången och jag tycker det känns jobbigt...har separationsångest...hon är bara 10 månader ju

  • Uller

    Jag kan på onsdag. Blir det något bestämt angående träff.
    Det vore kul att se hur långt alla har kommit i planeringarna och ev få tips och ideer

Svar på tråden Norrköpingsbrudar 2006 Fortsättning