• lilla-Angelina

    BT-träff-Stockholm-2006 brudar

    BT-träffs tråden för alla som ska gifta sig under 2006 Stockholm!

    Vår gamla tråd har blivit avstängd!

  • Svar på tråden BT-träff-Stockholm-2006 brudar
  • micropop

    God morgon!
    Tack för i går, trevligt att träffa både gamla och nya.

    Sunshine, Mitt hjärta och Gable:
    Vi ser till att det blir en ny träff snart igen! Vi pratade om en sån där trevlig vinkväll som Sunshine fixade i höstas (som jag själv tyvärr missade). Låter inte det bra? :)

    _sus_:
    Bra café du tipsade om! Dit går vi fler gånger, tycker jag. Mkt trevligare än George's.

  • Sunshine Girl

    Lilltrolle, tack :) jo då.. armen känns att den lever om jag säger så.. Det känns lite bättre idag.

    micropop, vilken STRÅLANDE idé tycker jag :D

  • Sunshine Girl

    Förresten, Gable - har du fortfarande kontakt med Maya? Vart har hon tagit vägen?

  • Gable

    Vin - ja tack

    Sunshine - Maya, sist jag träffade henne var i oktober förra året. Har ingen aning om vart hon tog vägen efter det!

  • coolcat

    TACK för igår allihop! Jag tjuvmailar också från jobbet. Min sambo hade glömt nyckeln, därav 6 desperata samtal som jag missade... (troligen när Lilltrolle trodde att det ringde...).

    GRATTIS micropop till jobbet! Såå kul, jag är så himla glad för din skull!

  • Sweety

    Tack för en trevlig träff igår. Bröllopen närmar sig ju riktigt snabbt. Låter kul med vinkväll. Kanske kan vara hos mig. Är bara rädd att ingen ska komma...

  • Midsommardagen-06

    Hej,
    Jag är en nybörjare på chatsidor men efter att ha läst era trevliga mail ville jag oxå kasta mig in i närverket

    Vi gifter oss på midsommardagen i Stockholm och planeringen är i full gång...

  • micropop

    coolcat:
    Tack! Jag har nog inte riktigt fattat att jag verkligen har fått et RIKTIGT jobb! :)

    Sweety:
    Du behöver nog inte vara orolig att ingen skulle komma! Jag menar, vem vill inte dricka vin och få en överdos bröllop? :D

  • Sunshine Girl

    Sweety, Jag håller fullkomligt med micropop :D

    Micropop... När ska vi ses så att du kan få Zilla tröjan?
    Zilla tröja tjejer, eftersom det blev en "original" zilla över så kommer jag att ge den till micropop eftersom hon designat vår fina zilla :)

    Midsommardagen-06, välkommen till oss :)

  • micropop

    Sunshine:
    Trevligt med fler morgonpigga zillor! ;) Tröjan hade jag faktiskt helt glömt, men vi kan väl ta den när det blir vinträff?

    Jag har ett förslag på datum, fredag 31 mars. Hur låter det?

Svar på tråden BT-träff-Stockholm-2006 brudar