• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • caja

    Vårat jobb har spärrat BTs forum, så nu kan man inte kika in här om dagarna.. tirst. :(

    Paulinas, jag kan den 26 som det ser ut

    Ska ev och dyka på söndag, men det är rätt så väderberoende.. hör av mig när jag vet, eller så dyker jag bara upp på Duvanders.

  • Gumsigos

    Va synd Caja, men jag känner mig lite dum när jag varit inne, rätt va det tar väl chefen upp att "Du har minsann varit si o så många timmar på BT" Hmmm man vet ju inte vad de har för koll på en. ;)

  • dahlis

    Paulinas,

    Tyvärr kan jag inte komma på onsdag, det är nästsista gången på danskursen :) Vill slutföra det...

  • dahlis

    Jag tycker vi kör den 23 på Dufvanders. Ska bli kul att träffas igen. Behöver lite råd när det gäller tidsplaneringen av själva bröllopsdagen. Hur har ni andra tänkt? Hur långt tid räknar ni för middag, mingel före etc?

  • dahlis

    Eruraina,

    Har haft så mycket att göra så jag har knappt inte hunnit kolla BT. Ska vi göra slag i sak och bestämma en fika i Hässleholm om två veckor? Mig passar bäst vid 18 om vi ska ta det under veckorna. Finns iaf ett kvällsöppet café, som jag känner till.

  • Eruraina

    dahlis

    inegn fara...vissa veckor har man fullt upp! efter 18 mitt i veckan passar mig med bra. Vi kanske kan bestämma mer den 23:e på BT-träffen ?

  • Gumsigos

    Vilka kommer på söndag, hade varit så kul om alla kunnat :D

  • Gumsigos

    Jag har fått i gång mitt Viktväktarprogram nu, ojoj vad man äter fel om man inte ser upp!! Mitt BMI ligger på 28!! hmm nog dags o tänka sig för :S

    Caja vilket träningskort har du på friskis? Tyckte det va rörigt på deras hemsida o har ingen aning om vilket jag ska välja :S

  • Min-Ah

    Attans, tjejer!

    Hinner inte komma på BT-träffen på söndag, 23/4!

    Blev att vi skulle till min svågers födelsedagsfirande kl 13.00, så det blir lite väl tight med tiden.

    Men jag får hoppas att jag kan komma på nästa BT-träff i stället!

    Så jättesynd , för jag hade så gärna velat träffa er alla, både nya och "gamla" blivande brudar!

  • Min-Ah

    Gumsigos!

    Kanon att du får friskvårdsbidrag från jobbet!

    Önskar då verkligen att jag också hade fått det!
    Man skall ju ändå "hålla" fysiskt (och även psykiskt ) hela sin arbetsföra tid och helst när man blir gammal med!
    Hade ju varit högst önskansvärt att arbetgivaren (i mitt fall kommunen) hade tänkt i de banorna!!

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224