• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Magnus brud

    Paulinas
    Har fiat med inbjudningskorten hela helgen. Det var meningen att jag skulle brodera våra initialer. Men det gick inte, hur vi än gjorde gick pappret sönder. Så det var bara att tänka om. Så nu fäster jag en guldfyrkant på ett kort, över det en mindre fyrkant i beige, sedan en mindre i genomskinligt med guldrankor, sedan en ännnu mindre i beige. Ovanpå den sista fyrkanten fäster jag ett hjärta som jag gjort i guldmetalltråd och pärlor. Jag blev jätte nöjd, men vilket jobb. Jag räknar att jag ska göra 80 st till både tackkort och inbjudningskort. Har inte ens hunnit hälften. Men, men, jag har ca två månader på mig.

    Jag tror att jag kan nästa onsdag den 26, ska bara kolla med Magnus först. Annars tycker jag att det bara skulle vara roligt att hjälpa till.

    Nu på onsdag är vi hemma. Ska kolla med MAgnus så han inte planerat ngt annat. Annars skulle det vara roligt att träffas.Vi får ringas i eftermiddag.

  • Magnus brud

    Caja & Paulinas

    Angående fotograferingen så kan jag köra, men ni måste ju ta er till Hässleholm. Jag hinner tyvär inte köra och hämta er. Var bor du Caja, har du någon möjlighet att köra.

    Det ska bli spännande, men har fortfarande inte hittat ngt roligt att ha på mig.

  • Paulinas

    Josse,

    Det låter verkligen fint med inbjudningarna!! Du är så duktig du!

    Ja, vi hörs kring imorgon.

    När det gäller fina underkläder så tycker jag att lindex har jättemycket fint nu. Man kan ju ha ett par fina spetstrosor bara om man inte hittar något man gillar. Och kanske ett långt pärlhalsband? Vi kan kanske prata om det imorgon om vi ses (och killarna gör något annat för en stund).

  • Gumsigos

    Hallå töser!

    Hoppas helgen varit skön o avkopplande :)

    Jag tänkte jag skulle börja på friskis o svettis o ville höra om det va nån mer som va sugen o börja träna? I så fall kan vi ju gå tillsammans. :)

  • Min-Ah

    Hejsan på er alla!

    Jo, påskhelgen har varit lugn och skön! Vi har firat lite med våra respektive föräldrar. Påskafton hos mina svärföräldrar och Annandagen hos mina.
    God mat, som vanligt!

    Är ledig den här veckan! Så sköööönt!
    Behöver då vekligen få vila ut!

    Skall till läkaren nu kl. 11.00 och Checka av hur min diabetes-medicin (tabletter) funkar...
    Är lite nervös. Hoppas det går bra!

    Ha det gott!

  • Eruraina

    Paulinas :

    hjärt-kväll den 26 låter trevligt... *ler*
    Jag kommer gärna! =)hur dax skulle det vara i så fall?

    Gumsegos:

    friskis och svettis låter trevligt, är det i Kristianstad du tänkt dig då?

    Alla:

    Hur blir det med BT-träffen på söndag?

  • Gumsigos

    Eruraina Jo i Kristianstad, tänkte jag. De finns i Hörby med, men de har inte alls så stort utbud där. Hänger du på? :)

    Träffen, va det på söndag eller lördag?? Blir nog bäst på lördag med tanke på öppettider??

  • caja

    Gumsigos

    Jag har skaffat kort på friskis nu, var på spinning idag och ska på box på torsdag.. så säg bara till om du ska dit någon kväll. :)

    Min-Ah
    Hoppas det gick bra hos läkaren, att det går åt rätt håll

    Paulinas
    Hjärtkväll, visst.. inga problem, säg bara till vet du! :)

  • Eruraina

    Gumsigos :

    Kristianstad låter bra..behöver komma igång lite.. *ler* Så jag hänger gärna på!

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224