• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • dahlis

    Gumsigos

    Det blev en bronsfärgad klänning med en vintervit sjal till. Överdelen är denna: www.kikstockholm.com/brudn36.htm

    och sedan en sjöjungfrukjol till.

    Jag vet inte om du har ringt MB, men de säljer inte Kik.

  • Paulinas

    Dahlis,

    superfin klänning, särskilt toppen. Har sett den tidigare, den är verkligen snygg.

    Josse,
    Självklart är det inget jag pratar om, det är ju verkligen inget roligt. När det gäller namn så är Lykke supernöjd med sitt och har varit från första stund. Bergensjö låter fint! Sen är det svårt det här med vad som "låter" taget och inte, vet inte om det är viktigt för er, men kommer ihåg att Lykke diskuterade mycket kring att det skulle låta "trovärdigt" och inte allt för taget. Bergensjö tycker jag låter mycket fint! (Bergsjö är upptaget eller? Annars är det också fint)

  • Min-Ah

    Magnus brud!

    Ja, det är verkligen trist detta med hans pappas åsikter!

    Men ni får ju försöka "göra det bästa" av saken!
    Hoppas att det går bra med Bergensjö! Tycker det låter vackert!
    Håller tummarna för att det inte rredan finns det med!

    Lycka till!

  • Min-Ah

    dahlis!

    Verkligen underbar top och kjol du valt! Kommer att bli underbart fint på dig!

  • Gumsigos

    Dahlis det va en vacker kombination! och blir säkert jättefin i brons. Kul att det e fler som vill ha annat än vitt.

    Själv ska jag ha sandfärgat mot lite gyllen. Kollar lite efter en som passar strandtemat. Tror jag hittat den men vill inte bestämma mig förrän det närmar sig att beställa. Väntar nog till januari nästa år med det.

  • Magnus brud

    Tack allesamman för hjälpen. Ska ringa PRV idag och se vad de säger.

  • Magnus brud

    Paulinas

    ska ta till Kristianstad i eftermiddag till skägg& lockar för att kolla håruppsättningen. Om du är ledig kanske vi kan ta en snabbfika. Måste vara tillbaka i stan igen vid fem - halvsex.

  • Paulinas

    Josse,

    Möte mellan 13 och ca 16, kan efter. Dock inte hundra på att jag är i stan till 16. Jag kan väl slå en pling när jag är färdig och se var du är! (hoppas att det inte blir allt för sent)

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224