• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Magnus brud

    Paulinas
    Så härligt rättstavat jag skrev. Hade lite bråttom. Sitter ju här i smyg på arbetstid. Ja ja, du förstod nog vad jag menade

  • Paulinas

    Jag förstår dig, ingen fara!

    Jag har mailat fotografen angående den 28:e och frågat om hon kan på em. Kan hon inte då får vi nog köra den 6:e även om alla inte kan, känns som om jag inte kan ändra och "klödda" mycket mer med henne :)

  • Paulinas

    Ok, fotografen har svarat!

    15.00 den 28:e april är bokat! (och nu vill jag helst inte ändra mer så hoppas verkligen att detta ska funka för alla)

    Verkar iallafall vara en flexibel och bra fotograf :)

  • Magnus brud

    Paulinas

    Super bra! Så bra att det ordnade sig. Då bestämmer vi den 28/4. Vi får bestäma närmare hur vi ska göra med allt det praktiska, tider, hur vi kommer fram och tillbaka mm. Är lite spännande.
    Hade tänkt att magen skulle bli lite plattare innan fotograferingen, men ack ack vad det går dåligt. Inte lätt att sköta mat och träning när huset är upp och ner Nu börjar i alla fall köket komma på plats. Det ska vara någorlunda färdigt på måndag. Vi ska byta ut fönsterna i köket, men de hade sex veckors leveranstid så innan dess kan vi inte göra köket helt färdigt.

    Vi kunde kanske träffas någon kväll i nästa vecka. Magnus föräldrar åker utomlands, så vi är äntligen ensamma. Vill ni får ni gärna komma och hälsa på en kväll.

  • dahlis

    Hej tjejer!

    Det var längesedan jag var här inne och läste. Har haft så fruktasvärt mycket att göra. Har semester i veckan för att installera köket, men skulle behöva två veckor semester till för att vila ut ;)

  • dahlis

    Men jag har hittat min klänning!! Var på MB men där fanns inget som jag blev helt nöjd med. Så när jag var i Sthlm för två veckor sedan var jag på Kik och på 15 min hittade jag drömklänningen :) Hänger nu i garderoben, ska bara sys in lite...

  • dahlis

    Eruraina

    Vi hamnade i Hässleholm pga våra jobb, ligger bäst till i förhållande till där vi jobbar (Perstorp och Växjö). Så är livet... ;)

    Alla:
    Vi har börjat dansa hos Ingvars. Vore skoj att köra valsen ihop.

  • Paulinas

    Dahlis,

    Vi är helt klart på när det gäller vals! Vi och magnus brud gav oss på en foxtrot-bugg kurs, men blev inte så bra... Men vals, det måste man ju öva!!

    Eruraina,
    Bröllopsnatten blir på C4. Inte jättekul kanske, men skönt att det är inne i stan och nära hemmet (tycker vi). De har något de kallar bröllopssvit med champange och grejer, ganska trevligt låter det.

  • Paulinas

    Josse,

    Absolut hade det varit kul att ses nästa vecka, hade varit roligt att få ta en närmare titt på ert hus! Jag ska höra med jimmy när han kan.

    Det här med en platt mage. Jag har hela tiden skjutit på tanken att 3-4 kilo mindre var målet och nu är det snart dags att prova och sy in klänning och fotas halvnaken... får nöja mig med att inte gå UPP i vikt mer känns det som. Men lite trist att vara "sitt tjockaste jag" på sitt bröllop :) Aldrig vägt mer än vad jag gör just nu.

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224