• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Gumsigos

    Tack för i kväll Marie! Va himla mysigt o trevligt! Han e en goo karl!

  • caja

    Magnus Brud

    Tror tyvärr du får leta ny underkjol till bilderna för den jag fick var verkligen inget att ha.. själva innerdelen som tyllen är fäst på var gjort i något plastmaterial.. uirsäkta, hallå?? hur tänkte de där?? ska man gå och toksvettas och prassla under bröllopsklänningen?? Ok.. nu passade verken klänning eller underkjol heller såå kan erkänna att jag är lagom deppig för tillfället..

  • Magnus brud

    Såååå tråkigt. Jag tycker verkligen synd om dig. Hur ska du göra nu?

  • Gumsigos

    Men Caja, stackare.... hmmm då fär du börja om från början :( fick du den måttsydd eller du köpte en färdig? Är den förstor så du kan sy in den?

  • Marie (Inte min tur än)

    Gumsigos

    Tack själv för igår. Jättetrevligt med god mat i goda vänners lag.

  • caja

    Gumsigos

    Tyvärr inte.. den var både för kort och tight.. Fast den skulle vara måttsyd.
    Den var verkligen jättesnygg.. men vad hjälper det. Har skrivit till dem nu och hoppas jag får svar snart innan jag blir helt knäpp här..

  • Gumsigos

    Ja det va ju typiskt! Men vi håller tummarna att det löser sig :)

  • Paulinas

    Men Caja,

    Fy vad tråkigt!!! Stackare! Hoppas att det kan lösas på något sätt. Och tur att du har lite tid kvar till bröllopet så att du inte behöver känna panik för den delen!

    Jag mailar fotografen och frågar om hon kan den 28:e så kan vi diskutera vidare efter det. Jag skriver att vi kan från 14 och framåt, helst 15 (man vill ju gärna fixa till sig lite kanske).

    Och jag måste nog också säga "ingen pubik". Ni är välkomna att följa med på ALLT utom när jag fotas i underkläder :) (Caja och josse som också ska fotas får man liksom ta, det är ju lika pinsamt för oss alla!)

  • Gumsigos

    Vi bara skoja men ni får lova att berätta allt sen! :D

  • Magnus brud

    Tack Lisa för att du fixar och donar. Om du vill kan jag ta över och ha kontakten med fotografen. Det blir ju en del fra och tillbaka. Du får säga til hur du vill göra. Det som nog är viktigt nu är att vi bestämmer ett datum färdigt. Det böejar fylla på lite i kalendern. Vi hoppas på den 28. Det tråkiga är ju som du säger med en dag i veckan är att det blir svårt att hinna göra vi sig. Men det får ju bli som det blir. Vackra är vi väl ändå.

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224