• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Marie (Inte min tur än)

    Jag tackar min skyddsängel för idag.

    Vi var 6 personer som färdades i bil på E 22 mot Kristianstad när massor av ambulanser o brandkår kom. Vi kom mitt i olyckan men lyckades ta oss ut på en landsväg vid Löberöd så vi blev aldrig inblandad i olyckan, men hade vi lämnat vår kurs 10 minuter innan hade vi varit med i olyckan. Det skulle vatt snyggt med 6 personliga assistenter som fattades o som dessutom skulle jobba inatt o imorgon.

    Jag tackar min lyckliga stjärna att vi kom som vi gjorde o hoppas att alla mina kollegor o chefer klarade sig oskada.

  • Paulinas

    Ja, usch, jag hörde om olyckan igår. Skönt att det inte var så många skadade!

  • Paulinas

    Hihi, jo det vore väl fint att ha publik när man fotas i underkläder! :) Nog nervös ändå :)

    Men svårt det här med när vi ska ta det! Verkar inte som om någon dag funkar :(

  • Gumsigos

    ... så ni inte flippar ur o springer där ifrån hihi :D

  • caja

    Paulinas, Magnus brud

    Eftersom det verkar svårt att få till det så tycker jag ni ska köra på det datum vi kom fram till. Men jag tar väldigt gärna kontaktuppgifter och så till fotografen så får jag se om jag kan boka in något på egen hand.

  • Paulinas

    Gumsigos, vi får väl se om det kan tillåtas! :)

    Caja, det är ju också tråkigt. Vi väntar och ser vad josse skriver, om hon hittar en dag. Men ja, annars får det väl bli så att vi gör det i olika omgångar.

  • Magnus brud

    Paulinas & Caja

    Har inte fått besked än av min chef. Vi har väldigt ont om vikarier för tillfället. Men men, vi hoppas på det bästa. Om ni kan den 28 april kanske vi kan ta det då. Jag slutar ju egentligen kl. 12, men kan nog få gå en timme tidigare. Vill ju att vi alla tre kan komma.

    Men, det där med publik (stöd) är jag nog lite tveksam till. Är väldigt nervös än då. Man har ju sina skavanker.

  • caja

    Paulinas & Magnus Brud

    Den 28:e april ser grönt ut för min del.. men vill inte ställa till det för mycket för er. Jag har nog svårt att sluta före 12 som det ser ut, men där runt omkring kan jag. Det händer väl på om fotografen kan också.

    Har förresten fått min klänning och underkjol idag, så det borde lösa sig att du kan låna den Josse.
    Vill hem och prova nu!!! :)

  • Eruraina

    Ja,lite stöd får ni allt ha... och så sliper jag och Gumsigos vara nervösa när dte blir dax för oss.... =)

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224