• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • caja

    Gumsigos

    Hej tjejen!! Är här.. men rätt så frånvarande för tillfället.. mycket att göra och fixa om dagar och kvällar.. men lite timing att jag kikade in just nu iaf.
    :)
    Tänkte fråga.. går ni på danskursen igen nu, den som är ikväll?

  • caja

    Funderade på det ett tag, men tror inte vi känner att vi har tid tyvärr.. däremot så skulle vi gärna ta någon valskurs framöver.

  • caja

    Är det några fler som tänkt höra med Ingvars Dancingteam om valskurs till bröllopet? Tänkte om vi är några stycket så blir det kanske lite roligare. :)

  • Gumsigos

    Vi ska gå den senare men det verkar som han vill ta paren var för sig. Samtidigt verkar det som man inte går så länge... nån som vet?

  • Paulinas

    Hej tjejer!

    Det var ett tag sedan!

    på bröllopsfronten hos oss har det hänt en del. Min ring är klar, och blev jättefin! Enkel och precis som jag ville ha den. Ringen ligger kvar hos guldsmeden ett tag till, ska beställa gravyr och puts förlovningsringar när det närmar sig.

    Sen har jag beställt hår och smink på atelje håret. Känns jättebra. 1800 för hår och smink och påklädnad om man vill det. De bokar hela lördagen till mig så att ingen annan är där, känns lyxigt. Ska dit ett par veckor innan och testa lite.

    Kocken har fortfarande inte hört av sig med offert, väntar spänt.

    Jimmys pappa och hans sambo har fixat transport, en gammal svart bil. Känns också jättebra.

    Fyllde i hindersprövning igår. Allt kändes plötsligt verkligt!

    Hur går det för er andra??

    Caja,

    Blir det problem för dog den 6 maj med fotografering?

    Gumsigos,

    Jag träffas gärna en tur på lördag, går en runda på stan och tar en fika. VI ska vara hemma hos jimmys mamma kl 14 (titta på kyrkan och festlokalen tillsammans och äta lite middag, känns kul). Men innan 14 går utmärkt, ska vi säga kl l1 ? Ska bli kul att se dig. Länge sedan sist!

    Caja,

    Jag träffas gärna en kväll och tar en fika! Imorgon torsdag på kvällen är jag själv (jimmy jobbar natt) eller kanske den 3:e eller 4:e april. Säg till när du är sugen på en fika!

  • Gumsigos

    Paulinas Visst kl 11 går bra, har du kollat nån klänning att ha nästa helg förresten? Min nya har inte kommit än men jag har två andra som reserv men inte lia fina... ;) ska köpa skor till de o handskar. Men vet inte riktigt vilken jag ska ha....

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224