• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • Izunia

    Bebop, om du vill kan jag skicka tiaran till min vännina i usa..sen kan hon skicka den till mig!!!

  • jespers darling

    Tack

    Ja, laraz känner jag till! Min systers kompis äger den affären

  • Röd-brud

    Hej alla lunda tjejer!

    Hoppas att ni har det bra, har ju inte varit här inne på bra länge som ni har märkt, och jag ser att det har hänt en hel del. Numera håller jag mera till på familjeliv istället. Det börjar ju bli tid för det istället nu när bröllopet är överstökat för vår del :)

    Nu börjar det ju närma sig för de flesta av er andra också, lite avundsjuk är jag allt, men jag har ju nåt bra att se tillbaka på å andra sidan.

    Lycka till allihopa som snart skall gifta er. Ta vara på dagen och försök koppla av så blir det bäst!

    *Kram*

  • Jupiter2

    När man talar om trollen... Vi pratade om dig igår på vår fika, Röd-Brud. Undrade hur det var med dig.
    Jag förmodar att allt är bra! Du får gärna komma på våra fikor fast du är gift!!

  • Izunia

    haha!! Ja jupiter..samma reaktion!!

    Röd-brud kul att höra av dig! Vi ville sa gärna se dina bröllopsbilder! :)

  • bebop

    Izunia - Tusen tack för erbjudandet! Jag ska kolla utbudet i Sverige först, men jag kanske återkommer!

    Jupiter- Gud, vilka läckra smycken!

  • Röd-brud

    JA, jag förstod att ni har kommit igång mer med era träffar nu. Som sagt jag är ju inte här inne och kollar så ofta men ni får gärna höra av er när ni skall träffas, kan jag så kan jag, så får ni gärna se på mina foto.

    Hör av er antingen på msn; tinajacobssonsvalov@hotmail.com,
    eller via mitt krypin på FL;
    www.familjeliv.se/krypin/barnlangtand/gastbok.php
    om det är så att jag inte är här inne och läser.

  • Jupiter2

    Nu har jag på er inrådan skickat efter hindersprövningsblankett!
    Finns det någon lag på att alla som jobbar på Skatteverket måste ha en entonig röst? Bara undrar...

  • Izunia

    Hehe..jupiter...du ska bara vara tyst en stund...och säga "Jag fösöker bara inbilda mig dig med personlighet! :D

Svar på tråden Vänner Lund