• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • hjartat73

    Gabbiz: hur går det med planeringen?
    Jag ska skicka mina inbjudningskort idag tjohooo

  • pov

    Verkar som vi blir några på tisdag, skoj!
    Jag kan bara komma en liten stund för min mamma är nere o hälsar på :)

  • pov

    Hej!

    Nu är vår meny bestämd!!

    Färskrökt lax på spröd salladsbädd serveras med pepparrotscheesecake med gräslök.

    Örtmarinerat ungtupsbröst med timjan och rödvinssky, grönsaksbatonett på säsongens färska grönsaker samt hasselbackspotatis.

    Champangemarinerade jordgubbar med gräddvaniljglass.

    Bröllopstårta med hallon-passionsfruktsmousse.

    Nattamat: Janssons Frestelse med ost, smör och hembakt bröd.

  • Izunia

    amen..nu är jag ju hungrig!! :D

    Maste bestämma var meny snart ocksa...

  • bebop

    Är det någon som känner till "Sköna dagar"? Min frissa sade att de brukar komma och fixa sminket när hon gör frisyren. Funderar på att anlita dem. Jag ringde till MUS och frågade om de kunde tänka sig att komma bort till frissan och sminka, men det gör de inte... det känns helt klart smidigt att få allt fixat på samma ställe.

    pov

    Jag vet inte om jag kan på tisdag, men jag hör av mig innan. Om jag ska med kan du åka med mig!
    Du, den där pepparrotscheesecaken låter ju superintressant. Har ni provat den?

    nybliven

    Vad roligt att du känner för en brudklänning nu! Go girl! Har du bestämt dig?

  • jespers darling

    Kan vi inte göra upp en liten lista när vi gifter oss? Jag har glömt bort allas datum kommer bara ihåg dessa

    27 maj: pov
    1 juli: jespers darling
    12 augusti: Izunia

  • Izunia

    ohh..det närmar sig..jag e redan svettig! hahha!! POV...det är ännu närmre för dig!! :D

Svar på tråden Vänner Lund