• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • Princessdiamond

    vad gör ni idag??

    jag har iaf hunnit bada på morgonen.. somna i soffan i typ en och en halv timme..
    bakat en paj (ost och skinkpaj med champinjoner) som bara kan värmas som lätt lunch för mig och tärnorna imorgon..
    nästan hunnit bädda rent i sängen.. väntar på underlakant i tumlaren bara ;)
    och så har vi varit in vid cebtralen och hämtat fälgar som henri köpt..

  • Princessdiamond

    men jösses!

    UNDERLAKANET, och CENTRALEN!!!

    och nu väntar jag på att ett paket bacon ska tina så jag kan slänga ihop ngt att äta..
    sen e det dags att hämta bordsdekorationen och åka till restaurangen för att göra i ordning där.. :)
    och efter det ska vi åka över bron, in till stan för att fika med en killkompis till mig som henri inte träffat än.. (har själv bara träffat honom två gånger ;))
    han kommer iaf på bröllopet imorgon..
    sen ska vi hem igen.. ska göra i ordning smörgåsar som ska va till frukosten imorgon.. räkröra har jag redan gjort, och minicrustader e köpta ;)
    sen ska man hinna ta ett bad tillsammans förhoppningsvis.. och sen slappa framför "så ska det låta" ;)

  • Vårbrud -06

    pricess och lindha
    Lycka till tjejer!!!! Jag skall tänka på er ordentligt imorgon. Allt kommer att gå jättebra!!

    yrvädret.
    Kram på dig vännen. Ta det lugnt nu och försök att varva ner.

  • Princessdiamond

    om ni går in på starsidan och tittar högst upp under texten "nästa par att gifta sig" så ser ni ngt häftligt ;)

  • Princessdiamond

    gud vad jag önskar att vi hade gjort som ninni asså...
    vill inte mer!!!

  • Charleston

    Det vill du visst!!! Låter ju som om du har en lugn skön eftermiddag framför dig! Och jag är helt övertygad om att du kommer få en alldeles UNDERBAR dag imorgon!!! Har en arbetskamrat som just gift sig och hennes bästa råd - som hon i sin tur fått av prästen - är: försök att vara NÄRVARANDE!!! Slappna av och NJUT!!! Det är en av ditt livs kanske mest minnesvärda dagar, så försök att inte "slarva bort den" genom att vara så nervös att du inte minns nåt´ efteråt. Gift kommer du att bli, och även om någon liten detalj inte skulle bli precis som du tänkt, släpp det! Du kan ju i alla fall vara lugn för att du gjort ALLT som stått i din makt genom att planera minutiöst, så OM något skulle hända... ja, que cera cera liksom... ;) Bara VAR DÄR! Och NJUT av varje sekund av din stora dag!!!

    Lyckospark och kram!

  • Princessdiamond

    tack charleston! :)

    nu ska vi iaf alldeles strax iväg och hämta blommorna och åka till bryggan under bron för att få i ordning där :)

  • yrvädret

    Hej princess! Nervös för imorgon?? He, he, det går nog bra ska du se Tomas och jag kommer vara närvarande och bevittna vigseln, självklart (mitt enda nöje nu mitt i eländet) och se er bli man och hustru

    Tack vårbrud, det behövs

    Jag var uppe på jobbet idag och lämnade ifrån mig det sista. Tur att jag har en så förstående chef - hon har hunnit ordna med allt och jag behöver inte tänka på något annat än mig själv och roliga saker nu.

  • FamiljenLind

    Lycka till imorgon Princess!
    Jag ska tänka på dig och skicka massor med kramar med telepati när det är dags

    Yrvädret
    Hoppas verkligen att du känner dig bättre snart...tänker på dig med! Kram

  • Princessdiamond

    tack igen allihopa :)

    nu har vi varit och gjort i ordning i festlokalen :) blev jättefint! :D

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2