• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • Princessdiamond

    nej, har tyvärr inte sett några bilder..
    har heller inte hört ifrån muminlina på evigheter..

  • Semlann

    Hur går det med era planer princess? Du har väl inte så långt kvar nu ?
    Vi var på bryggan o åt förra veckan! Gud va gott!! Vad duktiga dom é!! Glad att vi valde detta stället!!

  • Princessdiamond

    ja, maten e fantastisk!
    kan kanppt bärga mig tills dagen d, då man får äta där igen :)

    3 veckor kvar för oss nu..

    MiNik
    näe va det ni gifte er? jag har ju fortfarande dina bublor :)

  • Princessdiamond

    någon som vill fika i början på påskveckan? :D

  • MiNik

    Princessdiamond,
    Är du lite nervös och rastlös??? ;)
    3 veckor kvar och allt är klart, eller?
    Blev jättenyfiken på hur ditt hår blev :)

    Min tur blir det inte förrens i augusti så det är ingen panik, vi tar det när du blivit FRU :)

  • Princessdiamond

    usch säg inte så! låter så konstigt! :D

    vet inte om jag har ngt mail från dig kvar.. annars kunde jag ju maila bilder..

    just nu är jag mer nervös för resan..
    vi ska åka till finland på torsdag, och hade vi åkt bil och båt så hade allt varit lugnt.. men jag ska tydligen flyga för första gången i mitt liv redan på torsdag... ahhhh *panik*
    tanken va ju att första flygningen skulle va 23 juni när vi åker till usa.. hade varit bättre om det blivit då.. för då e jag ju så illa tvungen att åka med hem igen.. men om jag flyger nu och hatar det så kanske jag stannar hemma ist för att åka till usa!!
    :D

    å så kommer henris farbror och två kusiner från usa på begravningen också..
    det e ju hos hans ena kusin vi ska bo när vi är i staterna.. men nu ska jag alltså träffa dem tidigare.. kul att de ska se mig storlipandes det första de gör
    jaja, sånt e livet.. ska ju bli kul att få träffa dem :) och härligt att träffa hans farbror igen.. kommer dock saknar hans fru som e sååå underbar :)

    det är mycket nu för lilla, lilla mig..
    :D

  • MiNik

    Princessdiamond,
    Flyga är bara kul och det går så mycket fortare än bil och båt. Så får du jungfruresan ur världen också ;)
    Men se det positivt att du får träffa alla nu, vid en sådan tillställning så har inte människor så mycket förväntningar på andra och oftast är de som ödmjukast också. Sedan så slipper du vara nervös i sommar på er bröllopsresa.
    En begravning kan faktisk bli en trevlig händelse efter det sorgliga i kyrkan, så blev det iaf de gånger jag har varit på begravningar (senast på min pappas).

    Skulle förresten bli jätteglad om du ville maila mig lite bilder, aug06@home.se

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2