• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • MiNik

    Då tar vi måndag eller tisdag v.11 då,

    Yrvädret funkar det för dig??

  • yrvädret

    Nu måste jag tänka... Jag har utvecklingssamtal på måndagen med en elev kl. 15.30 och det lär väl ta en halvtimme + lite mer jobb. Men jag skulle nog kunna vara i stan vid kl 17.00 om det låter bra.

    Tisdagen vet jag inte hur det ser ut ännu, det beror lite på vad vi gör på konferensen...

  • princess_edition

    jaa! blir det på måndagen så kan jag. på tisdagar dansar jag.

    usch, ja börjar bli riktigt stressad angående sommarjobb nu. jag bara MÅSTE få ett. vet inte hur vi ska få ihop det annars. fick brev från liseberg idag. trodde ja skulle ha rätt stor chans å få nåt där eftersom ja jobbat en sässong innan, visserligen för tre år sedan, men ändå. men jag fick inte ens komma på intervju... :(

  • yrvädret

    princess_edition

    Vilken otur! Jag håller tummarna för att det ordnar sig!

    Så tjejer! Nu ska jag dra igång igen! Nu är det dags att gå ned i vikt; start imorgon! Satt och såg på "Du är vad du äter" och insåg att jag kommer snart se ut som tjejen i programmet om jag fortsätter äta som jag gör. Jag har ju varit tvungen att gå ifrån allt vad GI-metoden heter pågrund av migränen och det faktum att jag inte mått bra. Jag var dessutom och provade min bruklänning idag och såg att huden vid armhålan vällde över klänningskanten - apfult! Så nu måste jag göra något! Helst skulle jag vilja gå till någon kostrådgivare och få ett upplägg över kosten men det har jag inte råd med. Så jag får läsa böcker om hur jag ska lägga upp kosten. Träningen ska jag köra igång med på allvar, ska till sjukgymnasten imorgon och få ett träningsupplägg. Den här gången klarar jag förhoppningsvis av att gå ned i vikt utan att bli deppig...

  • Malin A

    Hej alla Göteborgs-brudar!
    Här är ytterligare en, även om jag ska gifta mig i Uddevalla (bor i Gbg).
    Skulle gärna vilja få lite tips om band/trubadurer. Misstänker att många av er redan fixat? Vi har fått tag på en trubadur, men det känns inte helt 100...
    Har ni gjort en lista över alla "medlemmar" i tråden?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2