• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • Princessdiamond

    "problemet" är att vi hade så roligt i lördags att jag nästan blir deprimirad nu när man är tillbaka i vardagen igen..
    ;)

  • MiNik

    *förbereder terapisessioner för PrincessD när hon åter landar i vardagen efter dagen D*
    ;)

  • Princessdiamond

    MiNik

    kan du komma över med en gång?? ;)

  • MiNik

    Princessdiamond,
    Jag tänkte föreslå att du börjar med att hålla dig till trådarna för gifta (max 1 år), sedan få vi se hur länge du kan vara kvar på rådgivningssidan (för länge kommer att anses som reklam för din näringsverksamhet som bröllopskordinator);), efter detta så får vi göra en utvärdering av rehabiliteringen.

  • MiNik

    Nä, nu är det popcorn och hockey som gäller, det har varit dåligt med medaljer idag så det ska bli kul att se om tjejerna kan hänga på Canada.
    Ska väl till ett mirakel att få till ett GULD, men hoppet är det sista som överger en.
    HEJA SVERIGE!!!!!

  • Princessdiamond

    en annan sitter och tittar på isdansen :)
    dregglar över J.Kerr.. han e ju såååååååååååå snygg! MUMS! :D

  • Princessdiamond

    fan då!

    skulle maila cinderella nu på morgonen för att kolla hur det går med min kjol..
    försökte tre gånger med den mailadress jag skickat till hela tiden den här gången, sen letade jag upp den andra som de skickade ifrån när vi dealade om klänningen..
    men inte heller den funkar..
    känns ju såååå tryggt!

  • Princessdiamond

    och nu är det bara 60 gagar kvar.. *skakar av skräck*

  • Princessdiamond

    nähä, då va det tydligen vår mail det va fel på och inte deras..
    *muttra*

  • Tims mamma

    Halloj! Mkt händer här på ett par dgr. Har haft fullt upp och har man även en liten kille som vill ha uppmärksamhet så får man ju göra han till viljes

    Prinsessdiamond: När ska ni gifta er? Låter som ni hade en lyckad hipp/sexa Trevligt.

    Torvan: Läste att du inte heller vill ha axelbandslöst. Det verkar tydligen vara lönlöst att hitta ngt sådant iår men jag gick direkt på hyravd och hittade en som hjälper klänningen att sitta på plats iaf. Det blev ju en halterneck. Funkar oxå även om det inte var min tanke från början.

    De flesta av er här verkar ha planerat eran stora dag sedan länge, klurat och vänt och vritt på saker och ting...
    Iom att vi ska kombinera dop/vigsel så tycker jag att det blir lite svårare att "hitta på" ngn trevligt och roligt under/efter själva middagen som fö ska bestå av buffé. Vi ska mao inte ha den traditionella middagen med trerätters.
    Har ni några tips el. ideer på vad man kan göra?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2