• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • Torvan

    Uahhh! Lagt handpenning på klänning idag! M2b och jag åkte till Svahns i Kungsbacka för att kolla. Vi var på Ramonas förra helgen men hittade inget riktigt bra. Jag har varit inne på en sjöjungfrumodell och vill inte ha axelbandslöst. Inte helt enkla krav... på Ramonas kunde de inte plocka fram något alls i den stilen.

    Men idag hittade jag ett Lilly-liv från fjolårets kollektion och kombinerade det med Nixas sjöjungfukjol. Blev väldigt snyggt, lite romantiskt men ändå lite tufft. Det var det sista livet de hade så det var ju bara att bestämma sig! (Vilket jag ALLTID har väldigt svårt för...)

    Sen åkte vi förbi Remanns på hemvägen bara för att kolla. Men de kunde inte plocka fram något i den stilen ens värt att prova. Och det bådar ju gott , har förhoppningsvis valt rätt då. Men det är långt till oktober - tänk om jag hinner ändra mig .

    Jag har tänkt att gå på mässan. Är inte lika uppdaterad på alla bröllopsdetaljer som du princessdiamond Kan vara kul att se lite blommor, frisyrer etc live

  • Princessdiamond

    jag va ganska ny på det här förra året när jag gick på mässan..
    men så va vi ju där på morgonen samma dag som mässan startade..
    antagligen bättre ett par dagar in på mässan..

  • yrvädret

    Jaha, det var första delen av melodifestivalen... so so... Nu ska jag kolla på Bruce...

  • Princessdiamond

    god morgon brudar!

    här sitter man fortfarande halvfull ;)
    eller åtminstonne smått lullig :D

    vi blev totalt överraskade igår..
    fick gemensam svensexa/möhippa :)
    en helt fantastisk kväll!
    tack gode gud säger jag bara för vänner som respekterar en :)

  • svessan

    Princessdiamond:

    vad kul! Kan du inte berätta vad ni fick göra??

  • Princessdiamond

    lite senare, när jag e piggare :D, ska jag lägga ut en liten berättelse

    :)

  • MiNik

    Med risk för att ställa till det för köpglada människor så måste jag bara ge ett tips på en kanonsida
    WWW.Bidz.com
    Det är auktioner på smycken,ingen jättekvalitet på stenar och max 14 karat på guldet. Men det står klart och tydligt vad varje smycke består av.
    Vann en 3 minuters auktion i förra vecka (la ett bud på skoj, örhängen 14 k vitguld med 16 st 0,01 i vardera, princessdiamanter S1) och vann, 18 dollar, fri frakt. Hämtade ut kuvertet i fradags och lämnade in dem för att kolla om informationen om örhängena stämde, idag ringede hon och sa att det stämde *LER*. Har betalt 142 svenska kronor för dessa, ETT KAP.

  • Princessdiamond

    åh, minik
    ja det kunde bli farligt..
    kanske ska se det som en fördel att jag måste ha 18 k guld med tanke på mina allergier..

    grattis till dig iaf :)

  • MiNik

    Är du vaken Princess *ler*
    Hoppas att du hade en oförglömlig kväll igår.
    Sitter och väntar med spänning på en redogörelse för kvällen igår ;)
    Vad smidigt att de tog er så tidigt, jobbigt att bli tagen veckan innan!!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2