• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • princess_edition

    har lyckats dra på min nån slags influensa. har jätteont i halsen å e helt stel i hela kroppen. hostar massa å e allmänt slö. inte alls bra!

  • Princessdiamond

    låter inte alls kul det där..
    *tröstekram*

  • FamiljenLind

    Usch då Edition - mycket! sömn brukar hjälpa om det är precis i början av sjukdomsförloppet...
    Jag brukar ta två Treo, 4-5 vitlökskapslar, ett antal C-vitamin tabletter och sen slänga mig i säng och försöka sova mycket och läääänge
    Det funkade i alla fall innan vi fick barn

    Krya på dig!

  • yrvädret

    princess_edition

    ajajajaj, så där kände jag för två måndagar sedan - låg hemma en hel vecka innan jag började känna mig normal igen...

    FamiljenLind

    Grattis!!

    Jag ska också göra tårta, fast utan skäl - har köpt sugarpaste som jag är himla nyfiken på att testa. Så jag ska göra en 5-månader-innan-bröllopet-bröllopstårta Någon som vill komma hit och käka?? Vi har tillräckligt!

  • FamiljenLind

    Tack yrvädret!
    Tack för erbjudandet men jag tror att jag kommer ha tårta sprutandes ur öronen innan helgen är över
    Blev lite överdrivet tårtglad och gjorde en med 6 lager...marsipanlock och määängder med marsipanblommor. Den blev stor och fin och kommer garanterat ta slut trots storleken
    Sen blir det smaskig morotskaka med mändger av glasyr på söndagen för gäng nr 2 som kommer.
    Man fyller ju bara en gång per år! Får träna ett xtra pass i veckan som kompensation...

  • Princessdiamond

    mnjae :)
    mässan e ju inte så mkt att ha :D
    men tack för att du e så gullig och tänker på mig! :)

  • MiNik

    Jag ska gå på mässan, mest för att det är två andra roliga mässor samtidigt, känner en utställare så det kostar inget heller :)

    Någon mer som ska gå???

  • princess_edition

    minik: jag funderar på det. men känns inte riktigt som att ja har råd. men sugen e ja allt.

    Familjen lind: grattis! hoppas du får en trevlig helg!

    tack för alla uppmuntrande ord! låg i sängen i stort sett hela dan igår. efter mycket sömn och en ipren orkade ja till slut masa mig upp idag, men så vidare pigg kan ja inte påstå att ja känner mig. varm å kall om vart annat.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2