• hellokitty

    Oups, lite snabb... 3

    Här är den nya tråden flickor!


    Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

    YAPP duktig kicka!! :[:[:[:[::[:[:[:[:[:[::[:[ jag kna göra många...:D:D:D:D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Tack för hjälpen! Vad vore detta forum utan dig cheers

  • Hej baberiba

    Hemligt

    :D:D:D:D:D jag undrar det oxå?:D:D:D:D:D

    Nu ska jag hem.....ska först till banken vi har fått en "summa pengar" av mina föräldrar....yippi yeah...:D:D:D

    Hörs imorgon !

    Då är det party !! :D:D:D:D

  • ica i rutan

    Hehehe...vad du är duktig Hemligt som kan göra :[!

    Fint, Cheers... Att du får pengar! :D:D:D:D:D:D Då bjuder du imorrn då antar jag..? På skumpa o så? :?

  • ica i rutan

    Hemligt: Du vet väl att jag är :[??? Alltså, att det är min gubbe? :D:D:D:D:D:D:D

    Vi brukar säga att han ser ut som om han sk*ter... Hihihi... Tar i riktigt ordentligt gör han. :[:[:[

    HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • ica i rutan

    Tecknet [ får du om du håller ner "Alt Gr" och trycker på 8:an. Om du inte vill klippa o klistra som Cheers, menar jag. :D:D:D:D

  • Dallandra

    blue
    Jag vet precis hur du känner, vi har haft det tuft ekonomiskt p.g.a att jag varit arb.lös ganska länge.. det tar verkligen ner ens humör... :(

    hemligt och cheers
    Ni är min gurus just nu :D :D :D :D :D :D
    Suveräna tips!! Kommer säkert på fler frågor vad det lider :D :D :D

    GAAhhh att jag har ett arbete där jag inte kan BT:a!!!! Jag missar ju allt roligt!!! Inget party imorgon heller för mig del....

    cheers
    Den där kexchokladpajen skulle jag gärna vilja ha recept på :) :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3