• hellokitty

    Oups, lite snabb... 3

    Här är den nya tråden flickor!


    Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hemligt ( fast inte längre)

    Hajk!
    Här e en som e på jobbet...

    Cheers
    Va kul att du varit på Koh Lanta, det har jag med i nov-04
    Vi bodde på Khlong Dao Beach och det var helt underbart, vilken strand!!!
    Vi gick oxå på den missen att följa med en försäljare från båten och hamnade på Long Beach. Men vi tog oss till Khlong på egen hand i stället och där blev vi kvar i två veckor.
    Skrev du inte att ni bodde på Lantavilla? men det ligger ju på just Khlong D. Beach, eller?
    Här bodde vi i 10 nätter www.southernlanta.com
    Och här de sista nätterna www.andamanlanta.com
    Helt underbara ställen.

    Dallandra
    Om du vill komma i kontakt med någon på Koh Lanta kan jag varmt rekom. www.lantadiver.com
    Svenskar som äger dykfirma där, supertrevliga. Min man dyker och vi var ute på dyktur med dom, jätte proffsiga.

  • Hej baberiba

    Hemligt

    OJDÅ fel av mig så är det KhlongBeach jag var på och inte longBeach...fel av mig..:D sorry Dallis....:D

    Idag ska Madde och Vickan komma på fika de har bakelser med sig.....:D:D:D

  • Hej baberiba

    Hemligt

    Jag joppar oxå...:D:D:D:D det ser du väl..:D:D:D:D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Ladda för lite skvaller från våran vigsel...

    Ska bara gå till banken en sväng, återkommer strax.

  • Hej baberiba

    Hemligt

    Skvallra på...:D:D:D:D

    Har du rånat banken eller?....:D:D:D:D

  • Bluebride2006

    har ont i handen. en av kattungarna fastade med huvudet i en tillbringare och när jag skulle hjälpa honom satte han klorna i mig.

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Så, då e jag jätte rik

    Ja håll i dig nu...

    Allt började lugnt, Kungen och drottningen kom tillsammans med C.P i släptåg. Vi minglade en stund och allt var frid och fröjd till Anna L. dök upp med en totalt främmande hunk
    Kungen blev helt knäckt och satt å surade i ett hörn hela kvällen.
    Drottningen fick gå med C.P runt hela värdshuset för att övertyga honom att det inte gömde sig några bananer nånstans...
    Vi tröttnade rätt snabbt och lämnade dom för sig själva men de hann allt bjuda på rejält med skumpa innan vi gick!

  • ica i rutan

    Hahahahaha!!!! :D
    Hallå flicks! En till joppande stackare här. :D:D:D:D

    Hemligt: G R A T T I S!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D Ååååh, tänk att du är fru nu!
    *ASG* Ja, det verkade gå hett till på bröllopsfesten... Har du kollat så inte C.P sitter kvar och snyftar i ett hörn i lokalen? Om han blev borttappad, menar jag?

    Klantigt av Anna L tycker jag. Någon av hennes kollegor BORDE ju kunnat förutspå vilket åskväder som skulle dra in över kongen.

    Cheers: NU har du fått roligheter på mailen.

  • ica i rutan

    Blue: *fniss* "fastnade med huvudet i en tillbringare"???? Ursäkta, men det lät så himla kul bara..... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3