• hellokitty

    Oups, lite snabb... 3

    Här är den nya tråden flickor!


    Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Dallandra

    cheers
    Massagen var underbar :D :D Arre är bara MIN, MIN, MIN, MIN!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D

    Hoppas du får trevlig fika med Madde och Vickan imorgon, vi vill höra skvaller sedan :D

  • Bluebride2006

    cherrs.....ja, de kör båda och jones fixar musiken (på sitt vis) :D

  • Hej baberiba

    Dallis

    Jag ska skvallra för er sen....:D:D:D

    urk....20min kvar.....på joppet...:( är tlött i huvudet nu....har sålt FÖR mycket...:D:D:D:D:D får nog x-traprovis för denna veckan.....mmmm....:D:D:D ska han bara för 4000:- imorgon...:D

  • ica i rutan

    Ta-daaaaaa!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    Nu har även :[ hittat in!!!!!!!!!
    Jag brukar ju presentera mig med "bättre sent än aldrig", så jag måste ju leva upp till mitt favvo-ordspråk! ;)

    Hehe...ser att ni tagit upp bajsleken. Fint Cheers, du håller lågan brinnande när jag inte är med. :D:D:D:D:D:D:D:D

    Jag såg att Kitty ÄNTLIGEN är en förlovad kvinna!!! GRATTIS vännen!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    Hörrni...imorgon är det freeeeedag o då är det JAG som bjuder på skumpa! :p Välkomna! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    :[

  • ica i rutan

    Öööh, glömde ju förklara VARFÖR jag är sen. Det är jag också bra på.

    Jo, jag har haft semester nästan tre veckor (sköööönt) och lagom till jul gick vårt datorskrälle hemma sönder. :[
    Så jag har varken varit på joppet eller kunnat BT:a hemma! :[-drygt! Men nu funkar datorn av sig själv igen, tydligen...vi fattar ingenting. Men men, det är ju typ...bra. :o
    Aja, ses imorrn iallafall. Jag ska gå o fixa naglarna nu :p

    Ta-taaa!

  • ica i rutan

    Ååh.... Shitty Kitty. :[ :D:D:D:D *avis* Somliga har det bra. :p Fast vi har ju fredagsskumpa iaf. :D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • ica i rutan

    Öööh...? :o
    NU har BT fått spelet på riktigt. Kolla hur inläggen hamnar! Det var fel tid på de första, nu är det rätt... Hahaahahahahaha! Helskumt! :D:D:D:D:D

  • Hej baberiba

    :[

    Häll upp till mig.....:D (*räcker fram mitt glas*):D:D:D

  • ica i rutan

    Back to the future. :D Hehee...välkomna, välkomna! Stig in i min tidsmaskin och följ med bakåt i tiden... En hel timme bakåt kan du resa! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3