• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

    välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • Princessdiamond

    princess_e

    dessa bubblor ska vara gjorde speciellt för tillfället, och skall inte ge några fläckar
    *hoppas det stämmer*

  • HanOchJag

    Semlann hej hej, Gifter oss oxå i Sankta Birgittas Kapell Den 26 augusti Vilken tid har ni eran vigsel?? Våra är kl 14.

  • Princessdiamond

    ska vi börja med att komma fram till en tid vi skall ses på onsdag iaf?? :)

  • HanOchJag

    jag kan inte på onsdag trots allt Har en massa saker att fixa plus att tiden är lite dum för mig. Kan ju bäst på förmiddagen (men då jobbar ju alla utan jag ) Trist. Får försöka följa med nästa gång.

  • princess_edition

    som sagt, jag slutar 16 i närheten av handels. tar mig fram till fots eller me lokaltrafik.(hinner inte åka hem emellan). har ingen aning om vart d e bra att parkera, så kanske ni med bil kan komma me nåt förslag på vart vi ska träffas? och när kan ni andra? 17?

  • loppalina

    Hej Tjejer!

    Jag måste tyvärr avboka på onsdag :( Min svärmor har blivit sämre och jag vill gärna finnas där för henne nu det närmaste.

    Jag är hemskt ledsen , det hade varit jättetrevligt att få träffa er! Jag hoppas att jag kan följa med nästa gång istället ;) Kram loppalina

  • Princessdiamond

    vad tråkigt att det e fela som inte kan!!
    :(

    men vad säger ni andra då?? runt 17, blir det bra??

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3