• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

    välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • yrvädret

    Hej, hej - idag är det jag som är nattuggla. Fick ett samtal från T nu på kvällen (han är ute och dricker öl med sin bror) och har nu fått reda på att brodern och hans tjej kommer gifta sig nu i mars. Även om jag är jätteglad för deras skull så kan jag inte komma ifrån känslan av att de vill hinna före oss, bara för att de varit ihop längre. Kanske är sniket, men jag kan inte låta bli att känna det så. Det var lite så när vi berättade att vi skulle gifta oss i somras så blev de inte så superglada, och det tror jag beror på det.

    Bröllopet är iallafall 4 månader innan vårt så det lär ju inte inverka på vår planering

  • Princessdiamond

    yrvädret

    måste erkänna att jag förstår dig helt och fullt
    jag hade nog känt likadant!

  • princess_edition

    puh... nu har ja äntligen läst ikapp mig. att inte va inne på två veckor å tro att d ska va lätt å komma igång... nej, får nog försöka komma in liite oftare hädanefter iaf. har vart mycket me skola, släkt och vänner och allt sånt. någon direkt bröllpsplanering har d väl inte vart, men visst funderar ja runt d mesta en hel del.

    välkomnar väl alla "nya" kollektivt. VÄLKOMNA! alltid kul me mer folk! jag ska inte heller gifta mig förrän 2007 (minns inte va du hette som sa att du skulle det) så d skulle va kul å få me nån mer liksinnad i vår göteborgsgrupp.

  • princess_edition

    lillamilva va det visst du hette... välkommen hit iaf!

  • yrvädret

    Pust, nu måste jag börja göra något vettigt med mitt liv.
    Jag har ju tänkt att gå ner i vikt och har lyckats gå ned 4 kg iallafall med GI-metoden. Men nu funkar inte det längre, har den senaste månaden haft 5 ordentliga migränanfall och jag tror att det beror på att jag lagt om kosten totalt. Min hjärna klarar sig helt enkelt inte utan kolhydrater. Så nu får jag tänka om. Det positiva är att jag kommer kunna börja träna igen. Så på måndag ska jag köra aerobics. Har inte gjort det på jättelänge, men jag tycker det är så kul. Fast jag behöver nya skor. Mina är utslitna, och har knappt något stötdämpande effekt längre... Får skrapa ihop lite pengar av nästa löning, helt enkelt.

  • Princessdiamond

    jaha.. så har vi då råkat ut för ännu en dust..
    vi har precis varit hemma hos hans pappa och diskuterat både bröllopet och resan och det flöt på ok..
    sen åkte vi till ikea å då ringde henris brors fru (svägerska kallas det också..) och va tvungen å lätta på trycket.. hon var trött på att alla ringe till dem å snackade skit bakom vår rygg..
    behöver jag säga mer??

    har lust att bara skita i allt...

  • MiNik

    Vidarebefodrar poängställningen i BrideZilla tävlingen:

    2006-01-21 17:29 Ängla

    Efter bästa förmåga har jag räknat...

    Röster
    Princess Diamond 5
    Sunshine Girl 4
    Kirsto 4
    Ofeilly 4
    Izunia 3
    Fd. svart brud 2
    Bluebride 1
    Sweety 1
    So in love 1
    Moulin 1
    Anna Lokatt 1
    Cyber pet 1
    Etolrach 1
    Johanna = en lat kock 1
    Sanasol 1

    Hederszillor - Tant Pernilla, Svart brud och Johanna = en lat kock.

    Om nån orkar - Dubbelkolla gärna så jag inte räknat fel!

    JA domaren bestämmer att man får rösta på mer än en person!

    JA - det är överhört prestigefyllt och positivt att bli Queen Bridezilla. Pluspoäng för de som tar intresse i andra bröllop än sitt eget och som är hjälpsam!

    Kom igen flickor, fortsätt rösta och nominera!

  • Princessdiamond

    jaha... så va det 90 dagar/3 månader kvar idag då..
    och ännu känns planerna osäkra..
    vi vet inte alls vad vi ska känna och göra i det här läget..
    det börjar bli lite väl mkt motgångar.. eller eg va det länge sen vi passerade den gränsen.. me nu orkar vi snart inte mer..

  • Lyckligt gift!

    Hej Princessdiamond:
    3 månader är rätt så lång tid,har ni mycket kvar att bestämma? Eller har ni folk omkring er som ställer till det för er? Går det inte att bara skita i vad andra gör o säger, och bara koncentrera er på det som det gäller...er viktigaste dag i livet, er bröllopsdag.. Som egentligen bara ska vara mysig att planera. Jag skulle inte vilja ha några synpunkter på dom val vi gör, finns det inte stöd så vill jag inte ha nåt annat heller. Eller hur? Kram

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3